A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 EVO II Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép+jó, szeretem

Szöveges ítélet

Mikor megvettem, nagyon beleszerettem. Külsőre nekem nagyon tetszik, belülről szintén. Valahogy nincs olyan minőségérzet benne, mint egy ismerősöm Accordjában a félbőr ülésekkel, de ennek ellenére szerintem bőven hozza a kategória átlagát.
A menetteljesitménnyel sincs gond, jó nem egy sportkocsi, de a nagy nyomaték nagyon impressziv tud lenni, ahogy kb 1800-as fordulaton hirtelen előjön. Sok jóval erősebb autót is meg lehet viccelni vele, ha nem 0-100-ra gyorsulunk, és nem pedzegetjük a leszabályozás határait. Természetesen a diesel határai érezhetők, de nem bántam meg, hogy nem benzines lett. A váltó egy álom, rövid úton jár, pontos, preciz szerkezet, de hát ez úgy tűnik japán jelenség. Egy haver 160ezret futott Honda HR-V-jének váltóját, szerintem bármelyik francia gyártó szivesen beletenné akármelyik új autójába...
A kényelemre én nem panaszkodom, nekem teljesen megfelel, hely van mindenhol, az ülések rövid ülőlapja szerintem nem vészes, viszont nagyon jó oldaltartásuk van. A csomagtartó hatalmas, és az ötajtós kivitelnek köszönhetően nagyon jól is pakolható.
Az összeszerelési minőség példás, nem zörög, nem nyiszog semmi, ami japánból jött. A probléma mindig akkor kezdődik, amikor kis hazánkban valaki hozzányúl. Ez talán az autó egyetlen gyenge pontja, illetve hát nem is az autóé, de rajta keresztül szembesül vele az ember. Akárhányszor szervizben volt a kocsi, mindig volt valami, amit nem sikerült tökéletesen megcsinálni, és/vagy sikerült elrontani. A riasztó beszerelése óta pl. zörög a műszerfal. Nem nagyon, más nem is nagyon veszi észre, de én elég vájtfűlű vagyok a témában, és utálom, ha valami akárcsak egy kicsit is zizeg. Persze voltam már többször szervizben a problémával, de csak annyit értem el, hogy a kormányoszlopállitás egy alkatrészét is sikerült nekik eltörni...
Egyszóval, amig magyar szerelő nem nyúl hozzá, ez egy nagyon jó kis autó.

Hibalista

- Futómű kopogás - lengőkarcsere,
- enyhe ülésnyeszergés,
- műszerfal zörög, mióta Magyarországon egyszer hozzányúltak,
- csomagtartó gázteleszkóp elgyengült,
- utólag beszerelt riasztó belsőtérvédelme tönkrement
-

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mirai
Jó a hozzáállás, készségesek, minden apró nyűgömmel foglalkoznak, nem hajtanak el, nem néznek hülyének, de a hozzáértéssel itt-ott vannak gondok

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Mazda Unicar Eger
Nem véletlenül van jó hirük...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 56000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corsa C Sport 1.4 Következő autója? japán, ha lehet Subaru Forester XT
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)