Szép, erős, megbízható - Update II.
Szöveges ítélet
Kényelmes, kellemes, ergonomikus és leginkább csendes. Megszerettem, na! :D És szép nagyon! Ha kell, húz rendesen, bár 2 literből többre is futhatná. A csomagtér hatalmas. 16 hónap alatt bő 22000 km-t futott, gond egy szál se (mínusz a fenti apróság), remélem így is marad. A kezelőszervek japán szisztéma szerint; minden áttekinthető, logikus, kézre esik. A biztonsági öv figyelmeztető hangjelzése azonban kész idegroham. Amint megindul az autó (kb 5kmh fölött, tökmind1, hogy előre vagy hátra) megszólal és sosem hallgat el (update: de elhallgat, azóta rájöttem), egyre agresszívabban sípol. Az ember kitolat a garázsból, és visszamegy valamiért, amit otthon felejtett. Mire visszaér a kocsihoz, a családhoz lehet hívni az elmeorvost... De sose legyen nagyobb baja, a márkaszervízes megígérte, hogy a következő olajcserénél kiköti a bípert... (update: a beavatkozás megtörtént házilag, még vissza is lehet kapcsolni!) Öv nélkül bíper mentes kocsival se mentem soha sehova. Zavar, hogy az ablak peremére nem lehet könyökölni és a központizár nem húzza fel az ablakokat. Alap hifije is szépen szól, nem torzít, a CD oké, a kazettásmagnóján jót derültem. Klíma rendeben, gyorsan is fűt. A kompjuter által kijelzett fogyasztás nem fedte a valóságot, kb 10%-al lőtt túl. Szerencsére állítható.
(update: tökmind1, rossz és mégrosszabb közt állítható csak, 9.5-öt eszik, 12.5-öt mutat... mind1, viszonyítási pontnak jó - "több, mint múltkor, mikor csak 100-zal mentél")
update: ültem azóta pár egyéb autóban, ahol külön figyeltem a kezelőszerveket a középkonzolon. Még nem láttam a kategóriában olyat, amire elcserélném a 6-osét...
Hibalista
- update: Vezetési stílusomnak, és szerettett fővárosunk útjainak köszönhetően eddig 1 darab jobb első függőleges stabilizátor (kis vacak 20 centis fémdarab, végén valami csuklóval, 14 ezer)
-
- Használtan vettem, sérült is, bár kijavítottaák. Minden eddigi hiányossága kizárólag ebből ered. Tájékoztató jelleggel:
- - kormányoszlop zsírzása, plussz pár apróság (illesztések, patentok) pótlása, összesen 10.000 Ft
- - Motorvezérlő frissítése "miért ne" alapon, fogyasztásmérő állítása, összesen 3600 Ft
- - 40 ezres szerviz kb. 70 ezer
- - update: kormány mögött a műszerfal borítása alatt valami kábel kocogtatja a műanyagot... meglátuk, hogyan lehet megszüntetni...
Ide hordtam szervizbe
Autó Mirai Kft - 1119 Budapest, Budafoki út 105.
Csillog, villog, az autót is megjavítják
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
update: A reklám helye - vásárláskor egy kedves ismerősöm nézte át az autót egy egykoron mazdás márkaszervizben: KIA Szabó, 1163 Budapest, Batsányi János u. 28-32.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 32300 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Civic 1.4IS | Következő autója? | Honda Accord CTDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
