A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 CD 121 LE, 310Nm 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Smiley cru´zer: sielésre, firenzébe, kerószállitásra :)

Szöveges ítélet

...első autóként?.. pengeee!!.. alufelnik, csendes, franko´ erős diesel.. 310Nm!!.. ami 2000es fordulaton berobban.. Átvétel után a német A3-ason.. "melegitettem be", igy "csak" 140-el.. ami ott a jobb szélső sávra elég..

aztán később egyszer 230km/h-al mêg kiêgettem a kormot belöle.. By the way ebbe a kocsiba nagyon kell a 6. fokozat (a második generációs 6-os kapott is) - a motorban a nyomaték absz. elegendő, nagyon halk, többen meg benzinesnek is hitték.. stabil, jól navigálható :)) /pl. seb.függö szervo/
Lámpás gyorsulgatási versenyre ez NEM való, autopályára/hosszu utakra annál inkább. Többször vezettem 1000km-eket minden gond nélkül. Kényelmes, rengeteg hely (elöl+hátul), 6légzsák: kiválló cruiser. Engem sosem hagyott ott, mindig egyből indult.. végigkirándultuk vele európát. Meg a korzikai hegyi utakon is igen jól vizsgázott, ahol persze a 20 eves 406osokkal ugyis letolnak a helyiek..
Pöpppec kis gép. Talán szokatlan lehet a nagy feneke, annak aki kisebb autókhoz szokott. Kicsit furcs, h alapárban nincs benne a hátsó ablaktörlő.. de ez csak a kritika kedvéért. Én céges autóként "hajtottam".. hóban-sárban-nyárban.. ..szomorúan váltam meg tőle..
Most egyelőre kipróbálok pár egyéb márkát, aztán egyszer veszek egy sajátot.. ;)

Kommentek:
- kényelem miért nem 10?: páraelszivó az ülésebe.., csomagtartó lehetne még egy kicsit nagyobb
- fenntartás: 20e-ként kell szerviz.. én kb.47-et fizettem anno

Szumma: mint mondtam, remek gép!!! ha van ennyi zsettád..


--------------------
azóta kipróbáltam egy2 kocsit:
- citro C1 egy évre: ehhez képest egy álom
- 95-ös E36 cabi: ehhez képest nagy, modern, civilizált, de nem fun!
- első évjárat E46 328i: hmm.. :) lehet, h mégse lesz másil Zoo-m..

cheers
holzfreiweiss

Hibalista

- kiesett egy müanyag cső az utastérbe (klima/levegő terelő)

Ide hordtam szervizbe

Szeged, Mazda hivatalos szerviz

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 54000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Ford - escort (olcsó roncs)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)