Remélem soha nem lesz rosszabb autóm!
Szöveges ítélet
Használtam vettem, 151.000 valós kilóméterrel.
Valami családi autót kerestem, ami jól pakolható, megbízható, és ha lehet nem is ronda. (szerintem mindenki ilyet keres nem? ) Ez a kocsi nem ronda, sőt, amikor megláttam, beleszerettem. Nagyon eltalált forma, és az ezüst szín jól áll neki. Amit nem értek, hogy a fényszóró mosót sokba került volna színre fújni? Eléggé elüt a négy fekete műanyag az orrán. De ennél nagyobb bajom ne legyen. :)
A dupla kipuff ennél a szériánál már a lökhárító alá van "rejtve" nem lóg ki, mint az elődöknél, ez nekem így jobban tetszik.
A kereskedő állítása szerint vezetett szervízkönyves, de a kocsiban lévő könyv tök üres volt. Rákérdeztem, hogy akkor ezt most így hogy? Az eladó azt mondta, hogy a Mazdánál már digitális szervízkönyv van. Igen ám, de ahol ezt a kocsit szervízelték az sajnos csődbe ment, így nem tudja adni a szervíztörténetet... Hát ilyen habos szöveget sem hallottam még, de gondoltam egy másik Mazda szervíznek egy emailt simán írhatok. Egy nappal később meg is kaptam a kocsi előéletét pdf-ben, és teljesen rendben volt. Megvettem. :)
Napi használatban van, munkába járok vele, plusz a család hétvégi utazásaihoz használjuk.
Az eddig legszebb kombi autóm, nagyon sportosan néz ki, és az én igényeimnek teljesen megfelel amit a 2.3-as motor nyújt.
A nagypapás stílusom miatt nekem 8,5-et eszik vegyes használatban, de nem is gyorsulgatok vele. Nekem elég a tudat, hogy lehetne... :)
A csomagtere elég, egy kisgyerekkel simán utazunk vele bárhova, a babakocsi és egyéb járulékos cuccok könnyen beférnek.
A belsőtere is nagyon kényelmes, még a hátul ülőknek is van helye kényelmesen ülni. Kényelmes, 1600 km-t utazva sem volt hátfájás, vagy egyéb izomfájdalom.
A bőr kárpitozás jól bírja, nincs kikopva, kiszakadva sehol. A váltószoknyát cseréltem én ki, mert az kicsit megkopott volt az egyik hajlatnál. Pár ezer forintos eBay rendelés és 10 perc munka egy délután és kész is volt.
A kocsi hifije ehhez a felszereltséghez gyárilag egy 6 cd-s Bose, diszkrét mélyládával, és remekül szól. Olvasni mindent erről is a neten, hogy csak a nevet adták hozzá és hejdeszar, stb. Nekem eddig a legjobban szóló autó hifim, volt hogy 150 ezret költöttem rá másik autómban, de azt is veri.
Kocsi belseje a japán praktikusságot tükrözi. Minden van benne ami kell, és ott ahol kell, de semmi csicsa. Nem hiányolok belőle semmi egyéb visszajelzőt, kapcsolót, kütyüt. A karbon mintás műszerfal elemek pedig nagyon jól néznek ki. Aki viszont a kilométeróra/fordulatszámmérő köré azt a bumszli szürke műanyag karikát megálmodta, azt csókoltatom. Egy króm karika azért illett volna.
Az intelligens nyitókártyát szeretem, mindig a pénztárcámban van, és csak az ujjammal nyílik a kocsi, és kulcs nélkül indul is. (tuti nem zárom be a kulcsot a kocsiba, illetve hagyom el valahol, és tuti hogy lesz nálam jogsi és forgalmi ha vezetek. :) )
Hogy valami rosszat is írjak:
A kormány mellett bal oldalon lévő kis tároló rekesz kilazult, és fekvő rendőrnél vagy kisebb bukkanónál hajlamos kinyílni, pontosabban kibillenni. Raktam bele egy zseblámpát súlynak (jól jöhet bármikor), ez orvosolta a problémát.
A kézifék gombjának krómozása lepattogott. De ezt más Mazdáknál is láttam már.
Szerencsére ezeken a kis apróságokon kívül más hibát még nem tapasztaltam.
Merem ajánlani ezt a kocsit bárkinek, pláne annak aki jól pakolható, megbízható családi kocsit keres, ami ráadásul még sportos is.
Majd igyekszem frissíteni idővel, ha már szervízben is járt az autó, vagy történik valami említásre méltó.
Hibalista
- -még semmi
Ide hordtam szervizbe
undefined
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 151000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Sorento | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
