prémium ktegoria extra bosszúsággal
Szöveges ítélet
Körübellül 1,5 évig nézegettük, csodáltuk Párommal a 6-ost, miután úgydöntöttünk 2006 novemberében lesz ami lesz megvesszük életünk első ÚJ autóját. A töprengés másfél éve alatt voltunk több kereskedésben, és tesztvezetésen is különböző márkáknál. Végül a Mazdánál maradtuk, mert ez egészcsaládnak tetszet, és nem mellékes el is férünk benne (én 196 cm vagyok a kétkiskorú legénykénk is elérte azóta a 190-cm t). Az ár-érték arány is elfogadhatónak tűnt, és nem volt elhanyagolható a tetemes 143 le. tejesítmény sem.
A szalonok közötti választás egyszerű volt, mindenhol ugyanazt kértem metál fény, alukerék, vonóhorog (nem gyári), hátsó légterelő, és az akkori 406-os peugeottom beszámítása.
A legkedvezőbb ajánlatot a fent említett szerviz szalonja adta. A kereskedésben nagyon korrektek voltak, csak az a fránya okmányiroda nem készítette el a megegyezett időre a papírokat. De mivel ezt az időpontot szalon ajánlotta ki a csuszásért cserébe, belealkudtam az autóba egy gyári szőnyeg szettet. Eljött a nagynap átvehettük az autót, péntek délután zárás előtt értünk oda. Ők átnézték még egyszer a 406-ost, és közben átadták a 6-ost. Elindultunk hazafelé (kb. 45 km) de az első megálló a szalonnal szembeni benzinkút. Közben besötétedet és a havas eső is elkezdett esni a városból kiérve tapasztaltam, hogy az autó erősen közelít a jobbos árok felé. Először próbáltam magam megnyugtatni nyomvályús az út. De szombaton csak piszkált dolog elmentem az M1-es re és sajnos ott is ezt tapasztaltam, telefon a szerviznek, megegyeztem velük, hogy az 1000-s olaj cserénél megnézik. Ezt meg is tették, igaz nem sok eredménnyel, de próbáltak megnyugtatni utánanéznek dolognak és értesítenek, hogy mikor mehetek ismét. miután hónapokat vártam rájuk csörögtem, egy hétmulva mehettem is eredmény ismét semmi. Aztán egy hét múlva még egy próbálkozás eredmény nélkül, lézeres pad ide- lézeres pad oda. A követkzö alítgatásig megint eltelt egy hónap és mivel nem tudtak mást kitalálni a hátsó futóművemet elállították, így valamelyest rendbejött az egyenes futás, de NEM tökéletes. Papírokat a PRÓBÁLKOZÁSOKRÓL nem adtak, azért tudom hogy mi történt az autómmal mert a második javítástól kezdődően egy kis erőszakoskodást követően beleegyeztek hogy jelen legyek a próbálkozásoknál amik tényleg csak próbálkozások voltak, A jobbos lámpámat gond nélkül kicserélték komplett. A 20000 -es szerviz után, ami a motorvezérlő szoftver frissítésével és nívópolca cserével járt a fogyasztásom jelentősen meg emelkedett. Ezt többször is jeleztem sőt elvittem az autót, de semmit nem tudtak vele kezdeni. A szalonról és a szervízről csak annyit rendesek barátságosak segítőkészek emberileg semmi kifogásom ellenük de szakmailag annál inkább. Az autót mindezek ellenére kedvelem a nagyon jó dinamikus vezethetősége és a külső , belső formái miatt.
Ha valaki tud a problémákra ngoldást kérem írja meg, előre is köszönöm robesz68@citromail.hu
Hibalista
- átvétel után azonnal jobbra húzott
- 6000-nél jobb első lámpa mozgott
- a 20000-s szervíz után 1,3-1,5 literes fogyasztás emelkedés
- Szervíz költség 20000-ként 76000 ami nekem kb éves szervíz is
Ide hordtam szervizbe
MAZDA márkaszervíz
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 39000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 406 simbole | Következő autója? | vw |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
