A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 benzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Öreg barátom : Foltos

Szöveges ítélet

Öreg barátom: Foltos

2016 tavaszán vásároltam, ahogy szoktam hosszas kutakodás, spekulációk után egy gyönyörű impulzusvásárlás keretében.
Előző impulzusvásárlásomból származó Ford Pumám beszámításával.
2100euró, szóval borítékolhatjátok hogy messze volt a patika állapottól de az összbenyomás döntött ; Titánium metál szin, manuális klima, könyöklő ohne, kombi, muanyag kormány,hihető futásteljesítmény, alap szövetkárpit , acélfelni 4 bakelit keménységű télivel stb.
De a mechanika tökéletes, minden működik, gombot megnyomod az történik amit a piktogram ígér, héblit húzod : teszi a dolgát.
"...Jó lesz ez nekem ..." súgta mindkét vàllamon ugyanaz a bibliai lény.
Igen, igen nem a villamos/motorikus/általános elhasznàlódàs bermuda háromszögében fog eltűnni ez a pompás szürke kis vitorlás.
Teste tele hólyagokkal, egyik másikból vörös genny csordogál a reggeli pàrában, ajtók élei alul : mint a rántott hús, ívek hullámosak, a köszöbvégeket nem kellett böködni csavarhúzóval mivel hiányoztak. Gyanús friss alvàzvèdőzès alul, rèszint a padlón, gazdagon a fékcsövektől a futóműelemekig mindenhol, viszont a főtartő elemek èpnek tűnnek, tornyok szépek, padló kong. Na mondom ebben az ársávban kis kasztnimunka ígyis, úgyis lesz végülis mindegy hogy picit vagy teljesen elrohadt küszöböt vág szét a kasztnis emberem ( Nem ) ez egy jó alap legalább ( Nem )
Megàllapodtunk egy mindenkinek előnyös üzlet köttetett ( Nem )
Hívom a családot: a jószág kiválasztàsa megtörtént, neve is van: Foltos

Őszes halantekú szakembergárdával a hátam mögött viszonylag hamar nekiestunk ( hazugsàg ; én csak diagnosztizàlok, cikkszàmokat túrok és alkatrészt beszerzek. Fizikai kontaktus a szerszàmokkal és az autóval nem történik, így mindenkinek jobb . Értsd : utánam dolgozó emberek, maga az autó valamint a pénztàrcàm és idegeim)
Mindenkinek azt javaslom hogy ha ilyen típusban gondolkodik a szerkezeti épség legyen a döntő a vàlasztàsnàl. Mechanikusan rendkívül egyszerű szerkezet, tele vannak a bontók szètmàllott testű de tökéletes szervekkel rendelkező donorokkal, és akkor talán nem telnek el ( hosszú ) napok azon aggódva hogy a kasztnis második nekifutásra azt tudja mondani a vonal végén hogy szar, de még menthető.
Az éves futàsteljesítményem viszonylag magas ( 40000körül) ezért alaposan megfontolva a dolgot egy kétliteres benzines mellett döntöttem a dizellel szembeni mert szépen purrogott és nem kerregett ( okos fiú vagyok ám )
A hibalista elég hosszú de mint fentebb említettem intenzívebb a használat az átlagnál 4év 2 hónap - 171945km
Ideális igásló: kényelmes ülések, nagyszerű futómű, viszonylag elfogadható fogyasztás, tartós belső tér, semmi hektikus működés, tartós alkatrészek, mivel kombi, rendkívül tágas ( legyen szó egy sittel telerakott fürdőkádról vagy egy hosszabb nyaralásról )
Picit bánom, azért amit kaptam érte, akár el is ácsorgott volna a ház mögött de vigasztal hogy ismerősi körben talált gazdára aki boldog vele ¯\_(ツ)_/¯
C'est la vie

Hibalista

- mindent írtam időrendben, de km óra állás nélkül: ( munkadíj benne ) - -stabrúd 10000ft munkadíjjal - -fékbetétek előre + tárcsa szabályozás, fékdugattyúk, egyéb fékalkatrészek: 45000ft - -4 gyertya + kábelek 11327ft - -jobb alsó lengőkar + kipuf hegesztés 18500ft - -olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő 20000ft - -ablaktörlőlapát : 2000ft - -olaj + szűrő 15700ft - -futóműállítás + lámpaállítás 10900ft - -kasztnizás 145000ft, két sárvédő + két küszöbborítás 58000ft, fényezés :100000 - -olaj+szűrő+légszűrő 20700ft - -kuplung szett+ kormányösszekötő 136900ft - -alvázvédelem 25000ft - -motortartó alsó, stabrúd (bal hátsó) 30000ft - -olajcsere , olajszűrő 18000ft - -két első alsó lengőkar 39500ft - -ablaktörlő lapátok 2000ft - -alsó hátsó lengőkarok párban 50654ft - -4 új nyári szereléssel 65000ft - -4 felújított felni 40000ft - -klimahűtő csere + töltés 60000ft - -rendszámkeret + hűtőrács 2700ft - -jobb oldal két elem fényezés 60000ft - -olajcsere + összes szűrő 24500ft - -műszaki vizsgadíj + transzfer 25000ft - -hátsó fékbetétek, javitókészlet, stabszilent 45000ft - -olaj + szűrő 15500ft - -olaj + szűrők 25500ft - -szervócső csere + jobb első stabrúd szilent , 18000ft - -olaj+ szűrő 15500ft - -4 tárcsa + 4betét 72000ft - -vízhűtő + termosztát+ fagyálló 54000ft - -olajcsere + szűrők 20500

Ide hordtam szervizbe

mindegyik szakemberem titokban tartom mert elbecézik és leterhelik őket aztán mi lesz velem és a szemeteimmel ?

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 166000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 171945
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Ford Puma Következő autója? Delta, naplemente színű csodaszép átok
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)