A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 6 CDTI 143 LE (DPF) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

No problem

Szöveges ítélet

Nos,nekem ez már a 3. Mazda 6-osom,úgyhogy azt hiszem elég jól meg tudom már ítélni ezt a típust.A félreértések elkerülése végett elmondanám,hogy nem azért váltogattam a kocsikat,mert nem voltam megelégedve velük,hanem egyéb okokból.Például,az elsővel sikerült rövid ballisztikai röppályára kerülnöm,melyet egy idióta traktoros kiszakadó hátsó kereke indukált.Ennek eredményeként durva ritkítást végeztem az útszéli fiatal akácosban,majd a John Woo filmekbe illően perdült néhányat a kocsi a saját hossztengelye körül,és megállt a feje tetején.Töréstesztnek is beillett volna!Az A,B és C oszlopok maximum néhány millimétert torzulhattak el,mert az ajtók gond nélkül nyíltak,az oldalüvegek a helyükön maradtak.A két szélvédő persze berobbant.Nem igazán voltam bekötve,de azon kívül,h a szám tele volt üvegtörmelékkel,és a légzsák úgy pofán tolt,h a napszemcsi megkarcolta az orcámat,semmi bajom se lett.A biztosító fizetett,én meg vettem egy újat.Ezek a 6-osok még a 136 lovasak voltak.Amit összetötrem abban 17000 km volt,a másodikba 50000-et hajtottam bele.Ezt pusztán azért cseréltem le,mert tetszett a 6 sebesség gondolata.Hiba jelenséget nem tapasztaltam soha.
Sőt a második 6-osom fel lett húzva 178 lóerőre (keceli Bosch fékpad mérés) és 430 Nm-re!!!Nem volt piskóta!(Füstölt is a kicsike)Jól járt vele a köv. gazdája.Szegény a mai napig nem érti,h miért gyorsul le a "136 LE" nálánál elvben jóval keményebb ellenfeleket.
De a lényeg a lelenlegi verda,a DPF szűrős csoda!Természetesen ő is megkapta a tuningot,de egyszerűen képtelenség füstöt,vagy kormot kicsiholni a kipufogón.Pedig nekem a gyári kipszi is ugrott.Gyakorlatilag csak a DPF szűrő tompít,amit tompít.Mondjuk elég sokat.Én nyomtam bele 30000 Km-t,ebből 25000 tuninggal,de semmi problem!.Leszámítva a "riportereknek" álcázott egyenruhás fiatalemberekkel való találkozásokat,melyeknek szerencsés esetben csak a pénztárcám látja kárát.
Volt előtte sok autóm,most is van másik is,amivel dolgozom.Tudom,hogy más autók több extrával bírnak,állítólag erősebbek is,de ebben az árban és kategóriában nagyon óvatosan kell autót választani,mert ismerve a konkurensek (főleg VW,Peugeot,Alfa) nagy meghibásodási hajlamát,könnyen beleszállhatunk egy szomáliai vendégmunkás által csontkéssel,szakócával és némi woodo-val összerakott "autócsodába".Egy dolog biztos:ezt nem fekák,nem románok,nem digók és nem a kretén amcsik dobálták egy kupacba,és taknyolták össze,hanem a kis ferdeszemű csávók,akik tövig nyomkodják a wakazashit a beleikbe,ha elkúrnak valamit!

Hibalista

- Semmi!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 6 Következő autója? Gondolom Mazda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)