No problem
Szöveges ítélet
Nos,nekem ez már a 3. Mazda 6-osom,úgyhogy azt hiszem elég jól meg tudom már ítélni ezt a típust.A félreértések elkerülése végett elmondanám,hogy nem azért váltogattam a kocsikat,mert nem voltam megelégedve velük,hanem egyéb okokból.Például,az elsővel sikerült rövid ballisztikai röppályára kerülnöm,melyet egy idióta traktoros kiszakadó hátsó kereke indukált.Ennek eredményeként durva ritkítást végeztem az útszéli fiatal akácosban,majd a John Woo filmekbe illően perdült néhányat a kocsi a saját hossztengelye körül,és megállt a feje tetején.Töréstesztnek is beillett volna!Az A,B és C oszlopok maximum néhány millimétert torzulhattak el,mert az ajtók gond nélkül nyíltak,az oldalüvegek a helyükön maradtak.A két szélvédő persze berobbant.Nem igazán voltam bekötve,de azon kívül,h a szám tele volt üvegtörmelékkel,és a légzsák úgy pofán tolt,h a napszemcsi megkarcolta az orcámat,semmi bajom se lett.A biztosító fizetett,én meg vettem egy újat.Ezek a 6-osok még a 136 lovasak voltak.Amit összetötrem abban 17000 km volt,a másodikba 50000-et hajtottam bele.Ezt pusztán azért cseréltem le,mert tetszett a 6 sebesség gondolata.Hiba jelenséget nem tapasztaltam soha.
Sőt a második 6-osom fel lett húzva 178 lóerőre (keceli Bosch fékpad mérés) és 430 Nm-re!!!Nem volt piskóta!(Füstölt is a kicsike)Jól járt vele a köv. gazdája.Szegény a mai napig nem érti,h miért gyorsul le a "136 LE" nálánál elvben jóval keményebb ellenfeleket.
De a lényeg a lelenlegi verda,a DPF szűrős csoda!Természetesen ő is megkapta a tuningot,de egyszerűen képtelenség füstöt,vagy kormot kicsiholni a kipufogón.Pedig nekem a gyári kipszi is ugrott.Gyakorlatilag csak a DPF szűrő tompít,amit tompít.Mondjuk elég sokat.Én nyomtam bele 30000 Km-t,ebből 25000 tuninggal,de semmi problem!.Leszámítva a "riportereknek" álcázott egyenruhás fiatalemberekkel való találkozásokat,melyeknek szerencsés esetben csak a pénztárcám látja kárát.
Volt előtte sok autóm,most is van másik is,amivel dolgozom.Tudom,hogy más autók több extrával bírnak,állítólag erősebbek is,de ebben az árban és kategóriában nagyon óvatosan kell autót választani,mert ismerve a konkurensek (főleg VW,Peugeot,Alfa) nagy meghibásodási hajlamát,könnyen beleszállhatunk egy szomáliai vendégmunkás által csontkéssel,szakócával és némi woodo-val összerakott "autócsodába".Egy dolog biztos:ezt nem fekák,nem románok,nem digók és nem a kretén amcsik dobálták egy kupacba,és taknyolták össze,hanem a kis ferdeszemű csávók,akik tövig nyomkodják a wakazashit a beleikbe,ha elkúrnak valamit!
Hibalista
- Semmi!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 6 | Következő autója? | Gondolom Mazda |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
