A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2,0 CD TE 120Le 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Nekem mást jelent a zoom-zoom

Szöveges ítélet

Kényelmes, nyugodt, kissé unalmas nagypapás autópálya-autó.
Aki a reklámszlogen alapján ült bele (nem feltétlen egy Maruti 600 cc-ből) az nem igazán azt kapja, amit a sportos arculat alapján el lehetne várni:
1. A futómű inkább puhácska, de precíz. Nagyon kellemes a hosszú utakon, de lehetne több információm arról, hogy mi van a kerekek alatt. (ld. Ford Focus, ha már a családban maradunk) A fékek jók, átlagosak, valószínű az OEM gumik és felnik lecserélése után majd azért a fentiek javulnak.
2. motor: becsületes, eléggé halk, tudja azt, ami a papíron van, de a sportosságtól nagyon messze van. A részecskeszűrő miatt a városi fogyasztás 10 feletti, az autópályán kb. 50 km után regenerálódik, így az átlagfogyasztáson csak a 100 km feletti utak segítenek (így elsősorban városi használatra a fentiek alapján gyakorlatilag alkalmatlan a Faceliftes dízel változat).
A DPF miatt csak spec. olajat lehet belerakni, (ajánlott 10e km-ként, ezt 30,000-HUFért mérik (MOL, OMV, MAZDA, horror áron - 100 km-ként 200 HUF + költséggel lehet számolni az olajon)
3. kényelem: Az ülések oldaltartásáról nem lehet nyilatkozni, mert olyan nincs, és az ülőlap is lehetne hosszabb. Mindemellett iszonyatosan nyikorognak, (3000km után) ami egy új autó esetében még akkor is kevéssé elfogadható, ha történetesen Japánban születetett. (előző kocsim 300e!! km után sem koncertezett így...)
Tágas, a hátsó üléseken akár kaszinózni is lehet.
4. külcsín: teljesen OK, ez az ami miatt a mai napig is frissnek, szépnek hat – véleményem szerint kb. a vásárlók 70%-t az arca fogja meg.
4. beltér: viszonylag igényes anyagok (bár egy kicsit Ignises a műszerfal pirosa az esti fényben ;) ) a polírozott grafit műanyag konzol jól mutat a szalonban, de ha csak ránézek, akkor is karcolódik, így nem igazán praktikus. (Öcsém szerint, aki megrögzött tömegközlekedő - így nincs autós fertőzöttsége - full gagyi műanyag)
5. hifi: ISOs, külső fejegységet berakni lehetetlen, mert a klíma vezérlés a rádió előlapjára van építve. A gyári pedig sajnos „gyáriként” szól: a kínai piacos elektronikák hangminőségét helyenként eléri… (megjegyzés: a Bose is vicc, különösen a csomag árát és a hozzárendelt hangot figyelembe véve. Annyiból a „pimpmájrájd” összes csicsáját berakja az ember + 1 bármilyen hifi versenyen dobogós hangot)
Összességében, mivel mostanában sokat autópályázok -értsd: lazán tempomattal gurulok- , nincs vele bajom. Csak remélni tudom, hogy a hírnevének megfelelő a megbízhatósága.

Hibalista

- - kormány zsírozás, nem rendesen rögzített műa. konzol elemek - 0 km, gariba
- - olajcsere 3000km! - ekkor homályosítottak fel, hogy 2000-es frodulatszám alatt ne használjam, mert a DPF nem tud regenerálni. (ez még gariba)
- - bal ablakmozgató elektronika kontaktos - gariba
- - motor vezérlő sw frissítés, nívó pálca csere - ( kb 7000 kmként felhígította az olajat, bármennyire figyeltem rá) azóta a nívópálca szerint sok az olaj, de a DPF pilács nem világít.... ???
-

Ide hordtam szervizbe

M3 auto Focus

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Mazda Óbuda

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? primera 2,0i Következő autója? kia ceed?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)