A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 SPORT 2,0 TE EVOLUTION I 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nagy, szép, stílusos, megbízható - mi kell még?

Szöveges ítélet

Újonnan vettem, egy csodálatos 323-as beszámításával. Elmúlt két hónapos :)

Soha nem volt középkategóriás autóm, így elképeszt?en kényelmesnek t?nik, és mérete ellenére könnyen vezethet?, fordulékony, a hátulját viszont "érezni" kell (nincs radar vagy kamera).

A felszereltsége több mint teljes, bár automata és b?r nincsen, de még fiatal vagyok, így szívesen bajlódom a manuális váltóval. Na meg izzadós vagyok, úgyhogy jobb a b?rnél a plüss (a trikóhuzattal pláne, hogy óvjam az eredetit - ronda, de finom).

Tempomat: szükségtelen, 99 %-ban városban használom. Hosszú utakon biztos jó.

Digitális klíma: zseniális, csak kicsit bonyolult, ha az ember mondjuk csak annyit szeretne, hogy fújja a leveg?t de ne h?tsön (torokfájós is vagyok, ha épp nem izzadok :)).

Fedélzeti számítógép: a legjobb dolog a világon, f?leg hogy a Mazda6 fórumon valaki leírta, hogy lehet beállítani, hogy ne csaljon 10%-ot lefelé az átlagfogyasztás-mér?. A BC kijelz?je viszont nevetséges, kábé mint egy Ericsson 198-as (emlékeznek még erre a típusra??? a szöcske...)

A váltó: nem automata, mint tudjuk. Nem olyan pontos, mint a 323-asé volt (vagy csak nem szoktam még meg), de nem akadozik, csak mintha hosszabb utakon járna.

Kormányról vezérelhet? rádió 6 CD-s tárral, hét hangszóróval (mélynyomó a szükségpótkerék ... pfujjj ... szóval az olcsójancsi pótkerekecske közepében): hát ez nem semmi... BOSE...

Amúgy pedig légzsáktömegek (nem próbálnám ki, ha nem muszáj, egyszer már megtapasztaltam, milyen drága, ha kinyílik... az élet is...), ABS, kipörgésgátló, egy kb. 3000-es fordulatig nehezen induló de aztán szárnyaló 140 LE-s gyönyör? járású kétliteres benzines motor (picit sokk, amennyit eszik, de hát la passione ci guida, ahogy olasz testvéreink mondanák). Rengeteg tárolórekesz, f?thet? els? ülések, f?thet? elektromos tükrök, négy elektromos ablak, mazdásan világító kis lámpa a slusszkulcs-lyuknál (miért nem gombnyomásra indul???) és ezer-ezer sok apró és kevésbé apró figyelmesség.

Egy gyönyör?, elegáns, de nem hivalkodó családi autó. Örömmel és biztonsággal "ültetem" bele szeptemberben szület? kisbabánkat.

És mindez 5,6 millióért, majdnem-kamatmentes (0,2 % THM) hitelre. Nincs még egy ilyen ajánlat a középkategóriában.

Gondtalan, hibamentes autózás. Fehér zászló, közepén piros koronggal. Állítólag a Nap - hát a Mazdának éppen felfelé ível, de nagyon.

Hibalista

- Elromlani??? Én lenni japán. Nem érteni!!!

Ide hordtam szervizbe

Még nem hordtam. Kötelez?re Miraihoz, egyébként Mester Zoli

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 323 Következő autója? a következ? 6-os, esetleg 929 vagy 9, ha újra lesz ilyen
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)