A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 MPS 

Az ítélet értékelése
3,3(4 db)

MPS a büntető...

Szöveges ítélet

Előző autóm után, ami egy "gázos" autógázos 1.6 Golf IV volt, a tankolás után mindig sokkos állapotba kerülök. Azért 260 ló etetése nem olcsó mulatság plána 350 Ft/liter körüli benzin áron. Viszont ahogy elhagyom a kutat és tolok egy padló 1-2-t visszajön a szinem. Egy éve használom, de még mindig karikára mosolyodik a szám egy-egy előzés vagy kigyorsítás alkamával. Ahogyan meglódul még alsó tartományokon vagy akár 180km/h föllött is, ahogyan az ember meghallja a turbó töltését az valami őrület. Lehet vele teljesen normálisan is közlekedni, de városban nem lehet lenyomni 13,0 alá az étvágyát. Országúton, ha az ember nem tolja (megjegyzem, csak egyszer próbáltam és soha többé), akkor le lehet menni 9 alá is. Aszfalton hihetetlen precíz, nem lehet kitéríteni az ívről, amikor már azt gondolod, hogy itt most vége, az elektronika megoldja, na persze csak a fizikai korlátokon belül. Télen kikapcsolt DSC-vel csak keresztbe...:-) A fékek hibátlanok. A felszereltség tökletes komfortot biztosít, bár ami azt illeti az 50oC-os bőr ülések nem igazán nevezhető kellemesek, ellenben nem is szellőztethető, de padlózni kell, akkor nem érdekli az embert a tojásforraló. Télen viszont az elektromos tojásforraló az hibátlan, de csak elöl. Szerintem hátrány, hogy a hátsó ülések nem lehjthatók (a karosszéria merevítés miatt), ez kicsit bekorlátozza a csomagteret és annak használhatóságát, de valamit valamiért. Ami negatívum, hogy nem tudom, hogyan lehet egy ilyen jó autóra egy ilyen ócska ablaktörlőt tenni(gondolom ez MAZDA6 betegség), és itt nem csak a lapátra gondolok. Egyszerűen nem jó és ez nagyon zavaró.
Összességében egy tökéletes túraautó, egy gyors sport limuzin, amit minden egyes pillanatban csak élvezni lehet és kell is.

Hibalista

- Javítani még nem kellett rajta semmit. A szervíz alkatrészek nagyon drágák, érdemes ajánlatot kérni a szervízektől, meghökkentőek a munkadíja különbségek. Viszont be lehet szerezni kis utánjárással gyári alkatrészeket (féktárcs, fékpofa, gyertyk, stb.) a szervíznél jóval mérsékeltebb áron. Viszont szervízelést szakszervízben, ha garanciális az autó, akkor pláne csak szakszervízben.

Ide hordtam szervizbe

MAZDA MIRAI...na ide többet nem viszem...nem a szerelők miatt, ők profik...a fentebbi kasztok hozzáállása és kommunikációja kritikán aluli...

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 57000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? GOLF IV 1.6 Edition (LPG) Következő autója? új MPS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)