A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 CD TE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megszívatott,de újonan biztos jó

Szöveges ítélet

A pontozásnál azért adtam sok pontot neki,mert valószínű,hogy egy jó típusról beszélünk,csak én kifogtam,de nagyon.
Két év alatt sokat vesztett az értékéből is (3,8 millióért vettem,de eladni csak 2,5-ért tudtam)így összesen (a törlesztőket is beleszámolva) nekem több,mint 3 millióba van.

Hibalista

- Hát egy kommentet írtam már,akkor még jó volt...
- Kezdődött a porlasztócsúcsok cseréjével,darabja újonan 200000.-,bontott 30000.-,mind a négyet ki kellett cserélni,kb 4-5 hét üzemszünet.(mire bemérték őket+még a bontottak közül is rossz volt egypár,stb.)
- Utána gondolt egyet,és hazafele (400 km-es út),újra elromlott valamelyik csúcs,ezt a bontós még ingyen kicserélte,újabb pár hét leállás,újabb költség: munkadíj+tömítés(egyszerhasználatos,darabja 1500.-)A szerelőm először azt hitte,hogy a nagynyomású szivattyú rosszalkodik,ezért levette és bemérette ez egy 40000.- mutatvány volt.
- Ha már így szét van szedve,akkor cseréljünk mindjárt vezérlést is,úgyis esedékes,300000.-(csak a vízpumpa 40000.-,amihez nem adnak tömítést,az már biztos nem fér bele az árba a kurva édes anyjukat-a szerelő faragott hozzá)
- Ezek után működött egy darabig,amíg egyszer csak az autopályán-minden előzmény nélkül - megállt.Éppen a beteg nagynénémet vittem haza,amikor ez történt,nem volt mit tenni,MES-kártya,jöjjön a tréler.Már fel is hívott az automentős,hogy elindult,amikor is megszólalt a nagynéném:
- -Próbáld meg újra elindítani,most menni fog,higgy nekem.
- És láss csodát,az auto elindult,és nem akármilyen menetteljesítményt produkált!Mint valami táltos,úgy ment-irány a Mazda szalon,hibakódolvasás és törlés,ezek után jól viselkedett.Egy darabig.
- Ezek után olyat csinált,hogy a kuplungpedál benyomásakor a motor lefulladt.Általában akkor csinálta,mikor a legrosszabb forgalmi helyzetben voltam (pl:körforgalom,kereszteződés).Erre azt mondták (több Mazda szalon és szerelő),hogy ezt biztos a nagynyomású szivattyún lévő mágnesszelep hibája okozza.Vettem bele egy újat,ettől csak csattogó hangja lett a motornak,de a hiba még fennállt.(35000.-+szerelés,ami 40 másodpercig tartott)
- Ezek után a rail-csövön található gomba cseréje következett,amit csak csővel együtt adnak el,ha jól emlékszem 25000.- volt,ideiglenesen a hiba megjavult.
- Már nagyon megakartam szabadulni tőle,ezért egy helyi kereskedésbe adtam be az autót.Nem tudtákeladni,mivel a hiba annyira erősen előjött,hogy gyakorlatilag alapjárat nem volt.Hazahoztam az autót.Végső határozat:ki kell cserélni a nagynyomású szivattyút,szalonba 552000.-,bontva-szelep nélkül-110000.- valamiért ezt választottam.(tudni kell,hogy közben teltek a hetek,a sarcot fizetnem kellett,de autóm nem volt.)De a szivattyú megtette a hatást,lett alapjárat és jól működött az autó.
- A következő lépés:meghirdettem az autót,másnap jelentkezett egy kereskedő,aki megvette és 3 hónap múlva el tudta adni.
- Amit a történetből kifelejtettem:az úgynevezett pillangószelepet is cseréltetnem kellett,de mire erre rájöttek,addig is több hét telt el+ alkatrész ára 35000.-bontva
- Itt kell még elmondanom,hogy a kereskedésben normálisak voltak,nem szoktam 10-15000.-nél többet fizetni,viszont amikor összetört az autó,akkor a javítást rájuk bíztam,ami nekik so
- kat hozott a konyhára.
- Összeségében szerintem az autó jó,csak köszönhetem az előző gazdinak(még falevél is volt a tankban mikor kitisztították) a sok hibát.Aki ilyet akar venni,annak azt mondom,hogy vagy újat,vagy szigorúan ismerős(től) autót.Még a kereskedésben is azt mondták,hogy ilyennel még nem találkoztak.Viszont aki az enyémet megvette,annak sem lesz felhőtlen az élete,mert már éreztem,hogy a kuplungja csúszik (ez nem a márka hibája),illetve a konzolon lévő kijelző többször eltűnt...de ez már nem az én történetem.
- Még valami:néha a klíma(természetesen a legnagyobb melegben) nem működik,illetve egy szivargyújtót 90000.- t akartak eladni,így teszkó univerzál került bele 800.- ért.

Ide hordtam szervizbe

Maszek,akinek nincs hozzá programmja,de ő mondta,hogy mit csináljanak vele a szalonosok,mert csak találgattak...
+szalon

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Primera 2.0 D Következő autója? Ezek után csak régi szívódiesel,esetleg turbó
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)