Mazda? Honda? Toyota?
Szöveges ítélet
Imádom, gyilkolom és mégis minden zokszó és hiba nélkül t?ri. Ha hajtom kicsit sokat eszik (7,5-8 liter dízel), szabályok betartása esetén 6-6,5 ltr, de nem bírok vele lassan menni. A turbódízelekre jellemz? turbólyuk miatt nem igazán harmonikus a teljesítményleadás, ehhez szokni kell, városban a 70 lovas sima szívó dízel VW Caddymet sokkal jobb vezetni, sokkal kevesebbet kell váltani. A gyári féktárcsák elkopása sok más mai autónál is jelentkezik, ezért nagyon haragszom, amúgy nagyon szeretem. Egyszer?, megbízható, nem egy túlkomplikált agyonelektronikázott autó, ami benne van az a világ végéig m?ködik (ez korábbi francia, német autóimnál koránt sem volt így). Valójában egy hétköznapi nagyon praktikus, sallangmentes használati tárgy minden felesleges extravagancia nélkül, bár kivételesen egy id?tálló küls? dizájnt kapott, ami az eladásnál el?ny. Néhány apró extrát azért hiányolok: csak a vezet? oldali ablak automata, kp. zár ablakot nem csukja. Hangszigetelése is lehetne jobb. Sportosan alacsony, ezért sokszor beveri az orrát. Közhely: futóm?, váltó, vezetési élmény. kényelem 1A. Ennél jobb autó nekem nem kell.
Hibalista
- féktárcsák 15.000 km után ráznak
Ide hordtam szervizbe
Mazd Óbuda
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | pug307 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
