A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 CDH TE  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Korlátozottan szerethető

Szöveges ítélet

Egy 1.5-ös Honda Civicből ültem át ebbe a Zoom-Zoom kocsiba. Hondás lévén az Accord 2.2-essel volt versenyben. De győzött a Mazda ára. (Accordot fél millával többért adták.) A 6-os nagy értékvesztő. 6 év alatt vesztett az árából 4 milliót! De így persze használtként jó áron lehet ehhez a kocsihoz jutni.
Kinézetre jó...nekem öt ajtós van. Ez első dolgom volt szárnyat csináltatni rá...anélkül szerintem csúnya a hátulja. Nagyon meglepett hogy nem volt benne riasztó. Hát kérem ebbe az árba és kategóriába azért bele kellett volna férni egy gyári riasztónak is!! Nem gyárit beletenni meg utólagos gányolás!

Jó tulajdonságai:
- Nagy nyomaték. (főként 100km/h fölött az igazi, autópályára termett) 5.-ben mindent élintéz...váltani se kell.
- Kényelmes, jó rugózással.
- Az ötajtósnak nagyon nagy a csomagtér + lehajtható hátsó üléssor.
- Alkatrészek olcsók (Hondához viszonyítva -főként a karosszériaelemekre célzok)
- Tetszetős forma.
- Tempomatot mindenkinek!!!
- Digitklíma is jó, pláne hogy van rajta ECO fokozat!
- Sok kis rakodóhely, pohártartók...stb.
- 8 légzsák jól jön ha baj van!!

Rosszak:
- Az első fényszórókban a magasság-állító motor rendszeresen tönkremegy, mivel bele van integrálva a burába, komplett fényszórócsere kell. Mostmár úgy vagyok vele egy csavarhúzó megoldja az a 2-3 szori évi állítást amit kell végezni rajta, ha megpakoljuk. (de ez nagyon nagy rosszpont)
- Kényes diesel, és drága a javítása ha valami elromlik. (turbo 360.000 bontottan számla nélkül baráti áron, nagy nyomású szivattyú 300.000 bontottan, vízpumpa 48.000)
- Első vezető ülés nyikorog (5 perc kiszűrni a hibahelyet, egy kis lánc-spré és azóta nem csinálja) De középkategoriában az nonszen!!
- Hülye fedélzeti kompjuter...amikor van kb. 10 liter a tankba a csont üresig (kb. 800km után) akkor kiírja, hogy még 350km van hátra. Szép fogyasztás és hatótávolság lenne :):):)
- Nem egy rajtgép...pesti forgalomban az 1.3-as Sutyukik is bealáznak. Nem beszélve az 1.5-ös Hondáról :):) Autópályán-közúton teljesen jó, de nem egy városi autóról beszélünk ezzel a diesel motorral és az 1500kg-os súllyal. Pedig nekem még az erősebb 136Le-s diesel van.
- Nagy nagy negatívum, hogy a tető nagyon lebukik. Elvéve a szélvédőtől azt a funkciót hogy rajta keresztül felfelé is lehessen a közlekedési lámpát látni. Én 182cm magas vagyok de 10-20 méterre kell megállnom a lámpa vonalától hogy felfelé lássam azt. Vagy ráhasalhatok a kormányra. Egyik eset sem elfogadható a pesti forgalomban. Vagy hülyének néznek hogy hagyok 2-3 kocsinyi helyett előttem egy lámpánál, vagy kiröhögnek mert hasalok a kormányon! Ugyanez igaz a tükörre is....szerintem sok helyet elfoglal, és majdnem szemmagasságomba van...ami nagyon korlátozza a jobbra-előre kilátást!
- A 120.000km-es szerviz elég drága (250-300.000Ft) ennek megfelelően tele van a piac 105-120.000km-t ment olcsónak tűnő kocsikkal. Vigyázni velük!!! Ezek árához hozzá kell adni a fent említett összeget is!!
- Gyári rádió...nem is lehet bele tenni DIN szabványost...és MP3-at sem tud.
FM transzmiterrel + egy memóriakártyával kiküszöbölhető eme hiányosság. De ha a szivargyújtóra csatlakoztatsz valamit akkor állandóan nyitva van a hamus tálka is.

Összességében:
Jó kocsinak tartom, de főként városon kívül van elemében...városban azért a 8 litert is megeszi, ill. nem jön ki a nagy nyomaték és lóerő érzés ami közúton már nagyon érezhető.

Hibalista

- Jobb első-bal első fényszóró. - Gömbcsukló - Turbó csere. -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1.5 VTEC Következő autója? ACCORD 2.2 iCDTI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)