Kívül puha, belül kemény és harap!
Szöveges ítélet
Nagyon jól megy, a gyári végsebesség ha jól tudom 190-195 körül van, de vitte a 220-at. 2000-es fordulattól megvadul az autó. A müanyagok lehetnének puhábbak. Az ég?csere nagyon komplikált. Egy els? helyzetjelz?t szervízben kellett kicseréltetni. (csak a légsz?r? kikötésével és kiemelésével lehet hozzáférni). Az útszéli fél perces ég?cseréket hátul is el lehet felejteni. Kár, hogy vagy a fogyasztási adatokat nézhetjük a kijelz?n, vagy a pontos id?t. A kett? nem fért meg egymás mellett. Talán lehetne nagyobb a központi kijelz?!
A tesztek szerint biztonágos az autó. A 8 légzsák és energia elnyel? zónák stb. biztos jók, de a biztonságérzet nem ennek megfelel?. Pl. a motorháztet?t egy újjal lehet behorpasztani. El?z? német autómon ez nem így volt!
Az oldalsó ablakokat könnyedén ki lehet emelni a sínb?l. Az utólag feltett oldalsó légterel?k miatt 1-2cm-t csúszik el az ablak. Különben a motor és a m?szaki megbízhatóság mindezt kompenzálhatja!
Hibalista
- Még garanciában cserélték az els? féktárcsákat, mert fékezéskor rázta a kormányt.
- Bal els? fényszóró magasság állító tönkrement, egyfolytában zúgott, garanciában cserélték.
Ide hordtam szervizbe
Mazda D&W
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra G 1.6 Sport | Következő autója? | Audi A4, vagy BMW 320 ? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
