Kellemetlen meglepetés
Szöveges ítélet
Óriási lelkesedéssel vettem, mert álomszép az autó, a 300 feletti Nm csak jót jelenthet, plusz az asszony kombimániája is ki lett pipálva.
Nehezen megfogalmazható, de nem adja meg azt az élményt amit vártam tőle vezetés terén. Ez elsősorban hidegen kiütköző, kb 40km-t kell vele taposni, hogy azt kapd amit vártál. A többi típushoz képest a szervo nehézkesebb, úthibákra érzékeny, és túl alacsony (egy lökhárítóm bánja). Az értéktartása nagyon rendben van, elektronikusan hibátlan, a BOSE hifi külön tanulmány, a Xenon is okker, a felütést a Denso gyártmányú porlasztó jelenti... Újonnan 150-200e körül van darabja, a bemérése porlasztónként 5ezer forint mindenhol, nagyon ritka bontókban és megfutod vele a lutrit, hogy nem-e az is rossz.
15fok alatt utolsó stádiumában lévő tüdőrákost idéz beindításkor, plusz a robbanómotorok idejébe repít a füstöt illetően, szóval nincs vita, kik kell cserélni.
Ha mégegyszer vennék, 2005-től felfelé, azokban Bosch porlasztó van, abból meg ezer db van mindenhol, jóval olcsóbban. A gyári navi 2005-től felfedezte Magyarországot is, szóval a DVD-s navim se lett szétkoptatva, főleg mert semmilyen dvd-t nem ismer fel, azaz filmet se nézhettem rajta.
Egy 2001es D4D-s Avensisem volt előtte, jóval puritánabb opciókkal, de egy hónap után visszasírtam. Ez van.
Hibalista
- - lengőkar szilent - - 2db porlasztó
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 137000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Avensis 2.0 D4D | Következő autója? | C4Picasso |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
