Kék villám
Szöveges ítélet
Nekem ez a másodit 2,3 GT mazdám egymás után. Az elsővel nagyon meg voltam elégedve, ezért miután 3 év alatt 60 000 km-t megtettem vele, ezért most is ezt választottam. Ennek a 2,3-as motornak van egy nagy hibája, mely viszont csak akkor jön elő, ha valaki ólom lábbakkal rendelkezik (>=180 km/h). A motor szereti az olajat, de nincs benne olajszint ellenőrző érzékelő, így nagyon résen kell lenni, mert a főtengely csapágyak hamar beadják a kulcsot. Én így jártam az elsővel. Most már óvatosabb vagyok. Kb. 3000 km-enként 1 liter olajat utána kell tölteni és akkor nyugodt az autózás. Gyakorlatilag semmi sem romlik el az autóban.
A mostani mazda 6-om már a modell frissítés utáni példány. A fogyasztást igen jelentősen csökkentették az előzőhöz képest. A 180-220 tempó körül a korábbi 14,5-ről 11,8-ra redukálódott. Szerintem ezt a teljesítmény, illetve a végsebesség is bánta, ami így a korábbi 240-ről 220-re esett.
Mindezek mellett az autó hibátlan, gyönyörű, mindennel el van látva, ami szem-szájnak ingere.
Ajánlom mindenkinek.
Hibalista
- semmi, csak kötelező szervízek
Ide hordtam szervizbe
Fehérvár Autó
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 6 | Következő autója? | Mazda 6 MPS |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
