A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 Sport CD 143 Active 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó Kocsi - Balek vevő, avagy mi várhat ránk Óbudán...

Szöveges ítélet

Azzel kezdeném, hogy tetszik az autó, nem bántam meg, hogy ezt a típust választottam.

De a vásárlás "érdekes" körülményeit okulásul megosztanám másokkal is az importőrhöz küldött levelem kivonatával:


Tisztelt Mazda Motor Hungary Kft.!





Köszönettel vettem ügyfélkövető kérdőívüket. Azonban ennek kitöltése közben felmerült bennem, hogy megosszam Önökkel a szállítói szerződés aláírása után eljátszott rendkívül felháborító történteket.

Gépkocsi vásárlási szándékom során több márkakereskedéstől is kértem ajánlatot, különböző árakat kaptam. A legkedvezőbb ajánlat az Auto-Focustól érkezett, de a végleges döntésem meghozatala előtt felhívott ----, a Mazda Óbuda értékesítési vezetője. Említettem neki, hogy kedvezőbb ajánlatot kaptam máshol. Ezután nem sokkal visszahívott, és mondott egy jobb árat, melyet szóban el is fogadtam. Időpont egyeztetési nehézségek miatt azonban csak két nappal később mentem be megkötni a szállítói szerződést, és befizetni az előleget. Két nappal később hívott, hogy menjek be a hitelszerződés aláírása miatt. Külön örültem, hogy tovább marad bent, nem kell előbb elmennem munkából. Persze később kiderült, hogy miért várt rám zárás után. A hitelszerződés összeállítása helyett közölte ----, hogy elszámolta az autó árát, fizessek még be száz ezer forintot, hogy Ő ki tudja fizetni a nyaralását!!! Magyarázat annyi volt, hogy nem számolta bele a parkolóradar, riasztó és a szönyeggarnitúra árát, és még így is az akciós listaárhoz képest jóval olcsóbban kapom meg a járművet. És elkezdett az autók minőségéről beszélni, és arról, hogy megfelelő karbantartás és használat mellett nem fog cserben hagyni. Ezután a PR és marketing szempontból gerendányi szálka után szóhoz sem jutottam, jobbnak láttam felállni, és otthagyni. Elvette az új autó és a várakozás örömét. Gondolom nem megszokott Mazda 6 vevő vagyok átlagos 6-os vásárlóiknál fiatalabb korom miatt, de nem ez az egyetlen terület, ahol éveim számával megleptem üzeltfeleimet. Ebből fakadóan balek soha nem voltam, most mégis elég nagy dilemmába kerültem:

Az egyértelmű célzás után, ügyvédemmel, és autóiparban dolgozó ismerősökkel konzultálva három lehetőség járt a fejemben:

1. az aláírt szerződéshez ragaszkodva átveszem az autót, és sajnálom, hogy hibázott a Hölgy (továbbá nevetek rajta, amiért egy ekkora hibát nem csak bevallott, hanem további pénz befizetésére szólított fel) És természetesen várom, hogy az átadás után VÉLETLENÜL MIKOR ESIK SZÉT „nem rendeltetésszerű használat miatt" AZ ÚJ AUTÓM
2. Befizetem a pénzt, és vesztesként, csalódottan veszem át ezt a régóta vágyott járművet
3. Felbontom a szállítói szerződést, és másik típust választok ezen kiábrándító szituáció után (ha ekkora átverés a vásárlás, mi lesz a szervizben?).



Felmerült bennem, hogy beszéljek az Autó Óbuda Kft. ügyvezető igazgatójával, de miután megtudtam, hogy a fenti értékesítési vezető férjéről van szó, nem láttam értelmét. Hibásnak nem éreztem magam, hiszen bőven lett volna ideje átszámolni a szóban adott ajánlatát a szerződés aláírásáig...

Az álmatlan éjszaka, és a családi/baráti kupaktanács után másnap reggel aláírtam a szerződésmódosítást, és a hitelszerződést is.

A továbbiakban minden a várt módon zajlott, kivéve a biztosítások megkötését, ahol több hiba is felmerült. Eleve drágább cascot akartak megköttetni velünk, de határozottan kértem a másikat. Emiatt mostanáig levélváltásra, és személyes ügyintézésre került sor a biztosítóknál. (téves kalkuláció, csoportos beszedési megbízást nem továbbította a szalon, …). Az átadás kis várakozás után rendben zajlott. Persze volt sapka, póló, nyilatkozat, hogy szerviz kedvezményt fogok kapni a listaárakból (menteni a menthetőt).

Kezdtem elfelejteni a történteket, mert nagyon örültem az autónak. Gondoltam emiatt, és a munkahelyem közelsége, az átadáskor írásba is adott szervízkedvezmény és a bocsánatkérések (mindneki hibázhat...) miatt is Náluk kérek időpontot az első szervizre, ezres olajcserére, ajtóbeállításra, riasztókódolásra. De természetesen ismét csalódnom kellett. A ----- által említett 25 ezres költségű olajcseréhez képest 40 ezer Ft várt volna rám. Megcsináltattam az átvizsgálást, és az ajtót.

Egy héttel később mentem az Auto Focushoz, megcsináltattam 25 ezerért, ahogy telefonon ígérték.



Mindezek ellenére nagyon megszerettem a hatost, nemrég egy Franciaországi úton is szépen teljesített. Két és fél hónap és 8500 km után csak a (MÁRKA)kereskedés kiválasztását bántam meg, de azt legalább nagyon. Sajnálom, hogy anyagi okok miatt az Auto Focus ügyfélközpontú, és felkészült csapata helyett máshol vásároltam autót. Bízom benne, hogy a továbbiakban az autóhoz fűződő kellemes tapasztalatok elfeledtetik az Autó Óbuda felháborító és a másik márkakereskedővel szemben etikátlan magatartását, és kellemes tapasztalatokról számolhatok be a totalcar népítélet rovatában.



Bízom benne, hogy ezen tájékozató levél a kérdőív mellett segíteni fogja a Mazda magyarországi arculatát az Autó Óbuda elrettentő „akciói" ellenére is, és az autók színvonalához méltó szolgáltatást tudnak nyújtani a márkakereskedők is.




No ez volt a levél, amire ez a válasz érkezett:



Köszönjük, hogy a Mazdát választotta!




Külön köszönjük levelét, amely számunkra igen fontos részinformációkat tartalmaz, túl a kérdőiv adta lehetőségeken.
Nagy gondot fordítunk arra, hogy minden kedves ügyfelünktől visszajelzést kapjunk arról, hogy márkakereskedőink szolgáltatásaival mennyire elégedettek.
Általánosságban büszkék lehetünk arra, hogy a Mazda "ügyfélelégedettségi indexe" kimagasló más márkákhoz viszonyítva, a hazai eredmény pedig meghaladja a Mazda európai átlagát is.
Márkakereskedőink anyagilag is érdekeltek a minél jobb eredmény elérésében.

Ezért különösen megdöbbentő a leírt eset, az érintett márkakereskedés hosszú évek óta jó ereményeket mutat fel az ügyfelek visszajelzése alapján.
A kereskedés vezetőivel elemezzük az esetet és levonjuk a tanulságokat.

Sajnálom, hogy a negatív élmény csökkentette "zoom-zoom" örömautózási élményeit és bízok benne, hogy a továbbiakban minden partnerünknél kifogástalan kiszolgálásban részesül.

Szívesen vesszük a továbbiakban is visszajelzését.

Tisztelettel:



-----

_______________________

Mazda Motor Hungary Kft.

1117 Budapest, Infopark sétány 1.








Nos az eset "elemzésével kapcsolatban" nem jött több, mint egy hónap alatt semmiféle megkeresés.
Ezt a sablonszöveget én nem tartanám kielégítő elintézési módnak, amikor a márkakereskedés egyértelműen leirta, hogy tévesen kalkulálta az extrák árát, és emiatt közös megegyezéssel módosítjuk a szerződést.
Ki az a balek ügyfél, aki önszántából, egy aláírt, érvényes szerződést módosít úgy, hogy rosszabbul járjon?
Vagy ez az eset annyira megszokott a Mazdnál, hogy egy ilyen sablon levéllel elintézhető?
Kiváncsi leszek a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség válaszára, mert ez az importőri levél, és a további kapcsolatfelvétel hiánya ebbe az irányba indított el...


2007.09.24. Ma kaptam egy e-mailt -----tól. Egy bizonyára építő jellegűnek szánt történet volt a melléklet, de a tárgya a következő:
"FW: Fw: Megátalkodott"

No comment.

Hibalista

- ajtó nehezen zárult, beállították

Ide hordtam szervizbe

Autó Óbuda

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

MAzda M3 (Autofocus)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8300
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Primera Következő autója? Lexus
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)