Japán minőség, nem akciós áron
Szöveges ítélet
Szép, áramvonalas forma. Kényelmes ülések. Erős dízel motor (122LE) jónak mondható fogyasztással (~6.7l vegyesben), igaz ma már akadnak takarékosabb modellek. A turbó-lyuk picit zavaró alacsony fordulaton, de 1800-tól már jól húz a motor. 1-2 dl olajat fogyaszt 1000Km -en. Gyári gumik elég hamar elkoptak. Ami hiba volt vele garanciálisan volt orvosolva. A szervizek szolgáltatása, hozzáértése jónak mondható. Igaz, az árakat elnézve ez el is várható...
A belső design jó és ergonómikus, a fényesebb műanyagok azonban karcolódásra hajlamosak. A váltógomb hamar lekopott. Csomagtartó tágas, jól pakolható (sedan létére is elég magasra nyílik az ajtó).
Összeségében megbízható, kényelmes és szerethető autó 117eKm elteltével is...
*************** frissítés ******************
Fogyasztás elkezdett inkább a 7+ tartományban lenni. A megjelenő rozsdásodás gariban orvosolva de nem jó pont... Az olajfogyasztás egyre jelentősebb lett. ~2 dl/1000Km. A váltó egyre "nyersebben" kezdett kapcsolni, 1esben rángatni kezdett induláskor. Komoly értékvesztéssel adtam el...
Hibalista
- A "kopó" alkatrészeken felül: - Generátor - gariban cserélve - Turbo - gariban cserélve - Elkezdett rozsdásodni hátul mindkét oldalon a sárvédőlemez, gariban ezt is megcsinálták. - Kb 5 évesen egyre nagyobb mértékben kezdte enni az olajat. A 120e-s nagyszervíz (motormegbontás) után sem javult a helyzet.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Bonis Zalaegerszeg (megszünt)
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Mazda Quadrota Szombathely
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 122000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra G | Következő autója? | Astra H |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
