Japán-mégsem megbízható
Szöveges ítélet
Kereskedésből vettem hibátlan magyar előélettel, és szervízkönyvvel (csoda?). Aztán tudtam meg hogy a computerből vmiért kiütötték a megtett kilométert (csodák nincsenek). Az első tankolás(ok?) után vettem észre a benzinszintjelző hibáját. Hála a Japán technikának csak komplett lehet cserélni 300.000 Ft-ért. Én a bontottat választottam 70-ért. Másnap az autó egy fontos utam elött többszöri indítás után sem indult. Szervízbe vontatás, tanácstalanság, magától megjavulás. Azóta elvesztettem a bizalmamat, azon aggódok mikor hagy cserben. A műanyagok ugyanúgy zörögnek mint egy Opelban. De mit tegyek ha így is imádom?
Utolsó beírás óta vettem észre a kerékjárati íven, a motortérben brutál, csomagtartó, mothaztető zsanéron rozsda!!!
Hibalista
- Műszerfal (tüzelőanyagszint-jelző)
- Lengéscsillapítók
- Fékek komplett
- Rohadások festése gariban
Ide hordtam szervizbe
Mazda Dakó
Kedvesek, segítőkészek, de a az autó hibáját nem tudták maradéktalanul orvosolni.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 127000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra G 1.4 | Következő autója? | BMW 320d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
