A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 CD TE Sport 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

"J"

Szöveges ítélet

4000 km csak némi benyomás megszerzéséhez elegendő egy autó használata során. Ennyi távon még egy agyonelektronizált francia kocsiban is csak kevés hiba jön elő.
A kocsi egyszerűen gyönyörű, tudomásom szerint a 2006-os modellévre hozta ki a Mazda a fantomkék színt, melyről napsütésben nem lehet eldönteni, hogy kék vagy zöld-e. Az ötajtós modell a csomagtér nagy rakodónyílása miatt előnyös, a hátsó ülések síkba hajthatók. A magasra felnyíló ötödik ajtó viszont alacsonyabb garázsokban hátrány lehet. A csomagtér még a család 3 nőtagjának is elegendő...
Általános japán autó betegség, hogy az ajtókat és főleg a csomagtér ajtaját csak nekifutásból lehet bezárni.
A beltérben a fekete szín uralkodik, ez a műszerfal lángvörös fényével együtt viszont nagyon szép. Az ergonómia tökéletes, bár kisebbre nőtt vezetők esetén a váltó és a kartámasz messze van egymástól. A kezelőszervek használata teljesen értelemszerű, nem is tudom, miért kellett 500 oldalas használati útmutatóval előrukkolni.
A vezetési élmény nagy forgalmú úton kiváló, a 320 Nm nyomaték előzgetéskor önbizalmat ad. A hegyi szerpentines vezetés viszont unalmas, 2000 körüli fordulaton még a falat is gond nélkül megmássza. Hol vannak már a benzines élmények, amikor 3000 alá nem eshetett a szerpentines fordulat! Autópályán 6.-ban 160-nál éppen 3000 alatt forog a motor, hang szinte semmi. Ezt a hajózásérzést az egyszerűen kezelhető intelligens tempomat csak fokozza.
A váltója nagyon pontos és a hátramenetet is mindig elsőre beveszi. Leginkább az 1750 - 2500 közötti fordulatot kedveli.
A fogyasztása akár 6 liter alá is levihető, de az a vezetési stílus bőven kimeríti az élvezhetetlenség fogalmát. Nekem 100-130-as országúti tempó és 50 % városi használat mellett 7,2-t eszik.
A fékrendszer igen hatékony, egy figyelmetlen kerékpáros életét már megmentette.
Az automata világitás és az esőérzékelős ablaktörlő könnyen megszokható hasznos extra. A rádió a menetzajhoz alkalmazkodva azonos relatív hangerővel szól. A hifi hangzását eddig sok kritika érte, nálam a Kossuth rádió tökéletesen szól, az öt számot ismétlő tegeződő kereskedelmi adók meg a Lalikirályok nem érdekelnek. A másolt CD-ket nem szereti.
A hátralátás meglehetősen korlátozott, ami jelentősen rontja egy 476 cm hosszú hajó városi manőverezhetőségét.
És még valami: a "J" betűs alvázszám mellett a Népítélet is hozzájárult a választásomhoz. Eddig nem csalódtam...

Hibalista

- 3 hónap alatt? Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1200
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Asta G Következő autója? "J"-s alvázszámú
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)