IGEN! Egy családi autóval is lehet csajozni! :)
Szöveges ítélet
Furcsa lehet h ítéletet írok, mert 2 hónapja az enyém, tettem bele 10E km-et és még bőven fogok sz´tem kb 300E-t ha mindenki így akarja... Én biztos! :)
(ígérem fejleszteni fogom rendszeresen, amint tudok vmi negatívat is mondani)
Utáltam míg nem volt az enyém és most imádom, mert végre megadatott nekem is! A külső profi: a "szemei" gyönyörűek, az a "V" betűs vonalvezetés a motorháztetőben, ahogy elől meg van billentve, hátul meg megemelve, csodaszépen ketyeg a kis TD-mocija. Egyszerűen óramű! (én nem értek az autókhoz, de a szerelőm csak dícséri folyamatosan: dinamikus, precíz, megbízható, olyan "japán"...) Pöccre indul még mínuszban is 3 nap állás után mondjuk a reptéren mert hogy sokat utazom, de én garázsban tartom.
Mivel gondom nem volt vele így csak max. 1-2 fontos infóval tudok szolgálni, amiket én is kaptam:
1. Azt mondják, ha egyszer egy lámpánál alapjáraton magától leáll, azonnal vinni kell eladni, mert ez csak fokozódni fog (havi, heti, majd napi 1szer), míg a lelke (azt hiszem így hívják: nagy nyomású gázolaj szivattyú) meg nem hal és az 500K és 1M közt kóstál. (korábbi ítélkezők írtak már ilyet)
2. Üzemanyagszűrő: jobb ha nincs benne, mert csak gondot csinál... Gyakran eltőmődik, állítólag csak a jó minőségű üzemanyag és a fohász segít...
3. a 120E km-es szervíz a tö..öm tudja miért kerül 250.000 HUF-ba, mert csak szíjjcsere, aminek az anyag ára 60.000E HUF és bárki kicseréli aki szerelőnek mondja magát...
Csak ajánlani tudom bárkinek, aki még nem próbálta. 30 éves leszek, de az arcom akkorára nőtt amióta benne ülök, hogy nem kapok sapkát rá...:)))) Ha vki szereti hogy megnézik a kocsiját, abban biztos lehet hogy ettől a verdától megkapja! :) Legyen bármilyen koszos, akkor is!!!
Frissítés 2008.11.28.: még mindig a kedvencem!!! Hiba nélküli igazi műszer! Köszönöm a Mazda-nak, hogy megalkotta a 6-ost.
Hibalista
- SEMMI!!! Pedig 140-el még egy - már halott, de friss - kutyán is áthajtottam. Akkorát szólt, azt hittem a kerekei kiszakadnak, de sehol egy nyom... Frissítés 2008.11.28.: még mindig semmi... 120E-nél megvolta kötelező vezérlés csere, 130E-nél teljes szervíz mert eljött az 1. vizsga (műszaki és környezet)
Ide hordtam szervizbe
Saját, maszek, garázs a vad Keleten:), de állítom bármelyik márkaszervíznél jobb! Nem volt olyan amit ne oldott volna meg, emellett sokkal olcsóbb és még bízom is benne... :)) Frissítés 2008.11.28.: továbbra is u.a. a maszek...
A gyári csapatok azon kívül h mindent kifizettettek velem - kötelező szervíz címén -, és mint kiderült utána a munka el sem volt végezve! Kö...gök!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Az előző tulaj a szolnoki ZAKAR-nál vette, hordta szervízbe 20E-ként és adta is el. Annyit tudok hozzáfűzni, h a szervízkönyv gyönyörű: minden bejegyzés más színű tollal, a km óraállás random, szóval úgy tűnik rendben a dolog...:)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 148000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | ASTRA G Classic II | Következő autója? | Csak!!! Mazda 6 (hitelmentesen) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
