A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2,0 CD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hogyan lehet egy szerető egyben megbízható is?

Szöveges ítélet

Amióta megjelent a 6-os, azóta akartam, és végül 2 éve lett egy az enyém. Azóta, még mindig nem akarok másikat.

Sok km-rel de ismerős eladótól jött, és azóta én is hajkurászom rendesen. Nem mondhatnám, hogy spórolósan szoktam vezetni, de a 7,5-8 l fölé tartós 180-190 körüli (óra szerint, ami GPS alapján 170-180 körül volt) fölötti Darmstadt-Berlin német sztrádázásnál, vagy csak városi rohangászásnál sem ment. Egy 130-as tempomatos "keresztül Ausztrián" túrán pedig még 6 l alatt is elvolt oda-vissza.
Mondjuk a fedélzeti computer által mutatott AV érték lefele csal, saját tapasztalat szerint 1 l-t hozzá kell adni. Ezt a márkaszervizben rendben lévőnek tartották, nem javítottak rajta semmit. Ha csak ennyi kompromisszum kell, akkor azt igazán meg lehet szokni.
A "gyengébb" dízel is jól húz, ha kell mindig adja a
szükséges pluszt.

Belül igen tágas, azért még mögöttem (190 cm) is el lehet férni, hosszú távon is kényelmes, különösen ha a tempomat mellett tornáztatható a láb. A gyári CD (6-os váltó) elég érzékeny, és az írott CD-ket néha nem szereti, de a Bose hagszórók az én fülemnek tetszőek.
Kívülről is tekintélyt parancsoló, általában nem szokott gond lenni abból, hogy a lassabb kollégák a külső sávba húzódjanak. És még mindig mosolyra görbül a szám, ha meglátom.

Az előírt rendszeres szervizek miatt sűrűn nem kell szervizbe hordani, ami jó pont, meghibásodások miatt meg még kevésbé, ami még jobb. Szerviztapasztalatom ezért alig van, a saját hibás törést meg nem márkaszervizben csináltattam meg (ha már egyszer ismerek egy remek és megbízható karosszériást, aki ezt is csodálatosan pofozta helyre). Az előző, szintén japán (Toyota) kocsival sem voltam gyakori szervizvendég, úgyhogy a következő autóm is valószínűleg japán lesz.

Szóval rossz pontot csak a fedélzeti computer pontossága (pontatlansága) és a CD-játszó (túl)érzékenysége kapott. Ez azért nem rossz...!

Hibalista

- nálam önmagától semmi, kocc miatt az orra törött
- a fed.comp értékei nem kellően pontosak

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mirai

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Mazda Mester

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)