A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 TE Sport 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Hatosmazda

Szöveges ítélet

Áron alul vásároltam, így bele volt számolva, hogy kell rá költeni. Az alkatrészek nem kifejezetten drágák, bár sokan mondták, hogy nem lesz túl olcsó a fenntartása. Ha az ember tudja hol keresse az alkatrészeket, nem drágább fenntartani mint pl. egy opelt vagy vw csoport autót. Nyilván nem a szakszervizek áraira gondolok. 8 szelepes suzuki swiftből átülve ég és föld a különbség. Alkatrészárakat tekintve kb. 3x-os. Fogyasztást tekintve azt merem mondani, hogy kb ugyan annyi. Csak legenda a suzuki 5-6 literes fogyasztása. Télen 10, nyáron 8, klímával 8,5 -9 liter. Mazda kb ugyan annyi. Futómű kiváló, úttartása tökéletes. Menetzaj nem vészes, de pályázáshoz elférne benne bőven egy utazó 6-os, 130-nál 3500 körül pörög, majdnem 4000... A fékek pedig húú... Ha kicsit jobban odalépek mindenki kifejeli a szélvédőt:) Középkonzol kifejezetten tetszik, az egész beltér nagyon igényes.
8 légzsák némi biztonságérzetet ad az embernek. A faceliftes belseje azért szebben sikerült.A kárpitozás sokkal jobb anyagból készült és a középkonzol sem utolsó.
És végül, de nem utolsó sorban nagyon jól néz ki. 10 éves lesz, de olyan mintha most jött volna le a futószalagról. A 2013-as modellre azért szó nélkül elcserélném :D
Nem prémium kategória, így kényelemre és teljesítményre nem illik max. pontot adni, csak ezért nem adok 10-est mindenre.

Hibalista

- Motortartó bak: márkaszervízben 50.000, külföldről rendelve postával, áfával 25.000. Fényszóró magasságállító: természetesen lámpacserét javasoltak, de a lámpát szét lehet szedni és az alkatrész cserélhető bizonyos esetekben javítható is!! Érdemes törött lámpák után kérdezősködni bontókban. Anyósülés lapjába épített légzsák kapcsoló: Ki gondolná, hogy ez sem egy sima kapcsoló :)javaslat: üléslap csere 100.000+, de lehet találni helyettesítő áramkört. Az egyetlen probléma vele, hogy ez után minden esetben nyílik a légzsák, akkor is, ha épp nem ülnek ott, de még mindig jobb, mintha nem nyílna! Ára is töredéke: 25.000 - Hátsó sárvédőívek rozsdásodnak. - Ezek mind típushibák úgy vettem észre mások írásaiból. - Kopó alkatrészek természetesen.

Ide hordtam szervizbe

Többnyire én szerelem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 162000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? swift glx ac Következő autója? 6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)