A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 1,8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha visszamehetnék a múltba......

Szöveges ítélet

Az első autóm melyet teljesen tapasztalatlanul vásároltam.
Szegény autónak elég sok baja volt. Ez már kívülről is látszott,de ennek ellenére megvettem. Apám azt mondta: Fiam ez lesz a te autód!
Röviden - tömören másfél évig volt meg az autó. 700.000 ftért vettem az autót 2018-ban. Másfél év alatt több mint 1 millió ftot költöttem a javításaira meg némi extrára.
Ahogy megjavíttattam rajta 1-2 dolgot mindig keletkezett valami újabb hiba.
Gondos gazdája voltam. Amennyire tudtam szerettem első autómat. Minden hónapban költöttem rá.
Sajnos utólag tudtam meg, hogy a japánok annak idején nem használtak alvázvédelmet. Úgyhogy a megvásárlás után, ha valaki nem gondoskodott az alvázvédelemről, azok most mind szét vannak rohadva. (Kivéve ha valaki sok pénzért már megcsináltatta) A küszöb és a sárvédőívek napról-napra rozsdásabbak lettek.
Másfél évvel később már jobb állapotban volt az autó nekem és a szerelőknek köszönhetően, de
A sok költekezés után itt betelt a cérna, elszakadt a pohár. Nem költök többet erre az autóra!
És úgy adtam tovább, hogy még mindig volt baja.
300.000 ft lett volna a lakatolás, fényezés. A kuplung pedálnál is volt valami gond.
Ette az olajat. A váltó is nehezen kezelhető volt.
Ha visszamehetnék a múltba biztosan nem ilyen autót vennék.

Hibalista

- Ette az olajat
- Hátsó lengéscsillapítók
- Hátsó teleszkópok a csomagtér ajtónál
- Fékbetétek, féktárcsák
- Tolatóradar szenzorok hibásak voltak.
- Ülés szét volt szakadva
- Váltószoknya, váltógomb gyenge minőségű. Szét voltak kopva.
- Kézifék kar szintén.
- Klíma Kompresszor
- Ékszíj
- Felnik szét voltak ütve, kopva. Venni kellett másik felniket, majd azokat felújítani.
- Szélvédő csere
- Sok izzó cseréje kívül-belül
- Alsó-felső munkahenger
- Első-hátsó lökhárító sérült volt
- Akkumulátor az első télen meghalt
- Motortartó bakok
- Ha 100 km/h felett mentem vele, akkor fejfájdítóan rezgett, zúgott az egész autó.Már nem emlékszem pontosan mit javítottak rajta, de az kb 100.000 ft-omba került.
- A váltó nehezen kezelhető volt. Csúnya hangja volt. Másfél év alatt senki sem jött rá hogyan lehetne megoldani.
- Kapott új váltóolajat, revitalizálót. Nem segített.
- Stb.....

Ide hordtam szervizbe

Többnyire a XVII. kerületben található Pátkai Autó Kft.-hez vittem az autót.
Nagyon okosak, ügyesek és sosem kellett napokat várnom az autóra.
Teljes mértékben megvoltam velük elégedve.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 201000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? E200 Kompressor
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)