Ha visszamehetnék a múltba......
Szöveges ítélet
Az első autóm melyet teljesen tapasztalatlanul vásároltam.
Szegény autónak elég sok baja volt. Ez már kívülről is látszott,de ennek ellenére megvettem. Apám azt mondta: Fiam ez lesz a te autód!
Röviden - tömören másfél évig volt meg az autó. 700.000 ftért vettem az autót 2018-ban. Másfél év alatt több mint 1 millió ftot költöttem a javításaira meg némi extrára.
Ahogy megjavíttattam rajta 1-2 dolgot mindig keletkezett valami újabb hiba.
Gondos gazdája voltam. Amennyire tudtam szerettem első autómat. Minden hónapban költöttem rá.
Sajnos utólag tudtam meg, hogy a japánok annak idején nem használtak alvázvédelmet. Úgyhogy a megvásárlás után, ha valaki nem gondoskodott az alvázvédelemről, azok most mind szét vannak rohadva. (Kivéve ha valaki sok pénzért már megcsináltatta) A küszöb és a sárvédőívek napról-napra rozsdásabbak lettek.
Másfél évvel később már jobb állapotban volt az autó nekem és a szerelőknek köszönhetően, de
A sok költekezés után itt betelt a cérna, elszakadt a pohár. Nem költök többet erre az autóra!
És úgy adtam tovább, hogy még mindig volt baja.
300.000 ft lett volna a lakatolás, fényezés. A kuplung pedálnál is volt valami gond.
Ette az olajat. A váltó is nehezen kezelhető volt.
Ha visszamehetnék a múltba biztosan nem ilyen autót vennék.
Hibalista
- Ette az olajat
- Hátsó lengéscsillapítók
- Hátsó teleszkópok a csomagtér ajtónál
- Fékbetétek, féktárcsák
- Tolatóradar szenzorok hibásak voltak.
- Ülés szét volt szakadva
- Váltószoknya, váltógomb gyenge minőségű. Szét voltak kopva.
- Kézifék kar szintén.
- Klíma Kompresszor
- Ékszíj
- Felnik szét voltak ütve, kopva. Venni kellett másik felniket, majd azokat felújítani.
- Szélvédő csere
- Sok izzó cseréje kívül-belül
- Alsó-felső munkahenger
- Első-hátsó lökhárító sérült volt
- Akkumulátor az első télen meghalt
- Motortartó bakok
- Ha 100 km/h felett mentem vele, akkor fejfájdítóan rezgett, zúgott az egész autó.Már nem emlékszem pontosan mit javítottak rajta, de az kb 100.000 ft-omba került.
- A váltó nehezen kezelhető volt. Csúnya hangja volt. Másfél év alatt senki sem jött rá hogyan lehetne megoldani.
- Kapott új váltóolajat, revitalizálót. Nem segített.
- Stb.....
Ide hordtam szervizbe
Többnyire a XVII. kerületben található Pátkai Autó Kft.-hez vittem az autót.
Nagyon okosak, ügyesek és sosem kellett napokat várnom az autóra.
Teljes mértékben megvoltam velük elégedve.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 201000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | E200 Kompressor |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |
