Ha lehetne, beraknám egy vitrinbe és együtt néznénk a híradót
Szöveges ítélet
Márkakereskedőtől vettem használtan, 130.000 km-el. Nem tudom, hogy miért őt, vehettem volna bármi mást de valahogy amikor ránézek elölről olyan, mintha mesélne :). Céges autó volt, ezt mutatta a szerviz könyv is. Gondolom volt már benne akkor is több mint 200ezer, de nem érdekelt.
Azóta elmentem vele ~ 150.000 km-t most tartunk 282 ezernél. Nem tudok róla rosszat mondani. Persze voltak meghibásodások amiket leírtam lent de annyira megszerettem, hogy ha megtehetem, soha nem adom el.
Kényelmes, szép, megbízható. Nekem kifejezetten tetszik ezzel az 1.8as motorral. Láncos vezérlés, félig Yamaha fejlesztés. Pörög is a rizsrakéta! Álltam már be pár dízel mellé versenyezni vele és annak tudatában, hogy egy sima szívó benzines van a motortérben, elismerően szóltak.
Elférne egy hatodik sebesség hosszú távú autópályázásnál. 130nál 4000et forog de nem zavaró.
Én beledobtam egy xenont, így már elég dögös a gép.
A gyári alap szintű hangszórók kevésnek bizonyultak, ezért lecseréltem a őket majd kiegészült egy mélynyomóval is a rendszer.
Azt mondják, hogy ha elkezded építeni a hifit, soha nem lesz vége. Ezt Én is átérzem. Átépítettem az első ajtó paneleket (Köszönet Gulácsi úrnak - http://www.gulacsigalery.hu/ - Gyál). Jelenleg 4 magas hangszóró, 2 10 cm-s középmagas és 4db 16 cm-es hangszóró szolgálja ki a hétköznapinak nem nevezhető hifis kívánalmaimat. A csomagtartó is teljesen be volt építve, kapott egy plusz aksit, 2 db 40cm-es mélynyomót, 4 db erősítőt. Sajnos a mélyektől meg kellett válnom.
Összegezve így már élvezem a hifis részt is! :)
A gyári magnó egybe van építve a műszerfallal, a cserére több megoldás is van:
1.) Én a középkonzol fölött található tárolórekeszt alakíttattam át, így lett egy 1din méretű fejegység fogadó helyem.
2.) Kínából rendelhetsz a felső középkonzol helyére egy motorikusan felnyíló, mindent tudó (tv,dvd,gps,bluetooth,stb...) érintőképernyős egységet. 500 dollár körül mozog.
3.)A harmadik variáció - amit hamarosan Én is meglépek - egy szintén Kínából származó multimédiás egység, ami a műszerfal közepébe van építve. Ezt kompletten lehet cserélni (a középkonzolt is adják), az ára szintén 500 dollár.
Ajánlom az aliexpress.com-ot.
A többi ítélkező hozzászólásában található "magas alkatrész árát" nem nagyon értem. Lehet, hogy azért nincs negatív tapasztalatom ezzel kapcsolatban mert minden alkatrészt magam szerzek be (Unix, Startauto, stb..) és egy korrekt szerelővel csináltatom meg az autót.
A mai világban van még valaki, akinek nem adnak kedvezményt?
40%-os, kedvezményes árak:
Depo-s utángyártott első lámpa, benne a magasság állító motorral : 10.000 Ft.
Japanparts első féltengely : 13.000 Ft
Kuplung szett kompletten (gyári Japán): 70.000 Ft
Szűrők : ~1000 Ft/db
Féktárcsák (Japán): 7000 Ft/db
Irídiumos gyertyák: 2500 Ft/db
Swag/Febi stabpálca: 4000 Ft/db
ésatöbbi ésatöbbi...
Imádom! Bár a legújabb 2013 modell azért megdobogtatja a szívem, remélem megadja az ég, hogy vehessek egy olyat is (persze Őt mindenképp megtartom).
Hibalista
- Kuplung - a kmből adódóan. (még bírta de ennyit megérdemelt). Gyári Japán kuplungszett (alkatrészboltban vásárolva - csak gyárit lehet kapni) 70.000. - Kerékcsapágy és féltengely elöl - saját hibából, ráraktam az óriás felnit. - Fékek - kmből adódóan. - Egyszer egy elöregedett olajcső miatt beesett a kuplung. - - Az az igazság, hogy a kopásból és az én hülyeségemből adódó hibákon kívül minden működik. És az az érzésem, hogy ez így is marad.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ő marad, ha rajtam múlik |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
