A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 CDH GT ( most már GTA ) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

GTA dízel sárga Ninja

Szöveges ítélet

2008-ban került hozzám a kocsi egy véletlen folytán . Érdekes a sztori. Nagyon jó áron sikerült megvásárolnom egy 2003 M6 dízel 136 Le-s GT felszereltségűt sárga metál színben az első Mo-i tulajtól , aki egyébként tényleg egy középkorú hölgy volt !!!! Az autót továbbértékesítés céljából vásároltam , azonban a nagyszervízt el kellett végeztetnem mert már nyekergett a szíj is. A vásárlás másnapján vittem a szervízbe és érdekes módon már vevő is volt az autóra. Most jön a feketeleves , reggel 8 órakor a szerviztől 3 utcányira , egy piros lámpánál egy lengyel rendszámú G Astra fékezés nélkül kb. 40 km / h sebességgel telibetalálta az álló autómat. .....
Így hát kénytelen voltam megvenni , megcsináltattam leszervizeltem . Nagyszerviz + 1 db. első szilent 150 E ft.
Mindig benzines autóm volt , így élvezet volt a 310 Nm nyomaték . Azt elmondhatom , hogy nagyon sok német dízellel mentem már , de meg sem közelítik sem menetteljesítményben , sem a kultúrált járásában. Annyira sportos a vezethetősége , mintha benzinest hajtana az ember , vehemensen szökik fel a fordulatszámláló és iszonyatosan tol előre . Bár az alacsony fordulatot nem kedveli , ott enervált. A gyári spoilereket lecseréltem a szintén gyári sport GTA szettre ( első -hátső löksi + küszöbsp. + hátsó szárny ) óriásit dob az autón , mindenkinek csak javasolni tudom ! Ezt megfejeltem egy 18" RX-8 felnivel és új Dunlop gumikkal . Kanyarban mágnesként marad az úton , viszont a szervó érzetre lényegesen nehezebb ( gumi 235/40 ZR 18) . Nem bántam meg ,hogy megtartottam , azonban egy-két bosszantó hiba csak jelentkezett , amit viszont lényegesen komolyabb hibának gondoltam , mint az valójában volt.
1. hidegen nagyon csúnya csattogó hangja van , olyan mintha nem lenne olaj a motorban . Amint bemelegszik elhalgatott .
MIndenféle rémisztgetést megkaptam " biztos befecskendező hiba és darabja ennek a DENSO cuccnak 200 E !!!! ft , amiből ugye négy kell , mert csak a hibamegállapítás darabja 20- 30 Ft !!!! " Aztán kiderült ,hogy csak egy szoftverfrissítés szükséges , ami 5- 10E ft , nem mindegy !!!
2. motortér felől 1500- 2000 -es fordulat között csilingelő , csörgő hang , de nem a motorblokkból !
Itt is jött a falra festett ördög , " biztos a turbó hibás , újítsam fel 150 E -ért " . Hát nem , az EGR szelepet kellett tisztítani pár ezerért.
Amit viszont túlzásnak tartok , hogy egy stabilizátor rúd a , a végén ugye a 2 szilentel elhagyta magát , ami átlagos autóban pár ezer forint ( a korábbi Xsarámban konkrétan 8E ft , bár ott már 60E km-nél cserélni kellett ) , a Mazdánál viszont ebből az alkatrészből csak gyári van , na és most figyelj 42E ft darabja !!!! Csere után a hátul csattogó hang megszűnt.
150 Km-nél a motor alul - felül por száraz , a gyári szilentek 150-200E km-t kibírnak , eddig még csak 2 db-ot kellett cserélni rajta . Megjegyzem , hogy például egy A4 Audinak 50-60E km-ként elhagyja magát az összes szilent , gömbfej !!!!

Összefoglalva :
Ebben a kategóriában ilyen agresszívan sportos formájú autót nem találni . Használtan is , azt az egy-két típushibát leszámítva nagyon megéri az árát . A vezetési élmény páratlan ( természetesen ebben a kategóriában és közeli évjáratban , az autó 2003 -as !!! )

Hibalista

- Hátsó nyomtávtartó stabilizátorban a két szélső szilent elhagyta magát , erősen csattogott a hátulja . Nem tűnik nagy problémának , de csak gyári van és darabja 42E Ft ! Párban illik cserélni , de csak a hibás ment a kukába , azóta hibátlan.
- Jövő héten viszem szervízbe szoftverfrissítésre , mert az előző tulajdonos csak az első két szervizt végezte márkaszervízben . Szükséges, mert hidegen csattogó hangot ad . Az EGR szelep tisztítása is szükséges , mert 1500 - 2000 -es ford. között csilingelő hangot ad . Tisztítással állítólag megszűnik.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mester Bp. Reitter F. u.
korrektek , a hátsó sérülést és több szervízt is náluk végeztettem , árban is kedvező .

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 128000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Xsara Coupe Következő autója? Új Mazda 6 185 LE dízel v. a régebbi Accord
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)