A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 MZR-CD 143 LE DPF 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gépkocsi

Szöveges ítélet

Külföldön vettem az autót, teljesen új volt. Mivel rengeteget autózom, természetesen diesel autót szerettem volna.
Teljesen más autóért mentem ki, véletlenül álltunk meg egy mazda kereskedés előtt. A kereskedő nagyon jó árat kínált, és hát az autóról hallott vélemények is sokat számítottak abban hogy úgy döntsek, megveszem. Nem is volt gondom amíg az első ajánlott olajcserénél a szervízben nem rakták vissza a helyére a nívópálcát.
Én meg így közlekedtem vele kb. 5000 km-t. Végülis nem azért vettem új autót, hogy mindennap nyitogassam a motorháztetőt.
Innentől kezdődtek a gondok.
Az olajat elég rendesen kiverte a motortérbe, ám még így is több olaj volt benne mint előtte. Hogyis fordulhat ez elő?
Úgy, hogy a koromszűrő kiégetésekor amit az autó üzemanyag többletbefecskendezéssel old meg, gázolaj jut a motorolajba és emelkedik az olajszint.( Van műszaki leírása is, hosszú lenne ezt leírni) Az autóban speciális motorolaj van , bizonyos mértékű hígulásnál még normál kenést tud biztosítani.
A nívópálcán van egy x jel a minimum és a full szint jel felett.
Ha ezt eléri az olajszint, azonnal olajat kell cserélni.
Biztos közrejátszott a nívópálca hiánya is ,de az autóban extrém mértében emelkedett az olajszint.
Szervízbe vissza -olajcsere , valamit állítgattak a kocsin - szörnyen elcseszték. Hihetetlen mértékű fogyasztás , teljesítménycsökkenés. Szervízbe vissza ,diagnosztika , de semmi érdemleges javulás. Öszzekarcolták a kocsit, sőt azt is tanácsolták hogy adjam el!! Márkaszervízről beszélünk!
Inkább gondoltam, kiviszem oda ahol vettem, előtte telefonos egyeztetés, ígéretük szerint rendbe teszik a kocsit.Hozzáállás kitűnő, mindent elmagyaráztak, mit miért csinálnak a kocsin.
Rendbetették: szoftverfrissítés , elektronika beállítás stb., stb., és azóta élvezem a vezetést.
Igazi sportautó, 143 LE hatalmas nyomatékkal (360 Nm)párosítva, néha nehéz visszafogni magát az embernek.
Gyönyörű forma, 7-7,5-ös fogyasztás sportosabb vezetés mellett. Igényes belső, csendes futómű, 6 sebességes pontos váltó. Ha nem lesz több gond vele ,megtartom.

----------

A gépkocsi című ítélet folytatása.
A kinntfelejtett nívópálca megtette hatását, mivel 37500 km-nél járva a turbó felmondta a szolgálatot.
Szóval az egyik legmegbízhatóbb autó 4 hónaposan lerobbant.
Előzés közben , szörnyű visító hang, teljesítménycsökkenés, hatalmas rántás a kocsin, mintha visszahúzták volna.
Motor leállít, németországi központba telefon.
1 órán belül vitték a kocsit / vasárnap/. Magyarországon cserélték a turbót, bár szerettem volna ezt németországban csináltatni, de ha itt van forgalomban akkor itt is kell márkaszervíznek megcsinálni a garanciális cserét.
Csereautót is kinntről intézett a német központ.
Köszönhetően annak, hogy anno külföldön vettem a kocsit, a turbócsere 2 napon belül megtörtént!
Ráadásul a német márkakereskedő felajánlott egy teljesen ingyenes full szervízt, amelyet természetesen kihasználtam.
Természetesen azóta rendben van a kocsi.
Mindenesetre egy szerelő hanyagsága 500e ft-ba került a mazdának, + a csereautó.
Persze hogy ezután is külföldre viszem szervízeltetni a kocsit.
Nem azért mert hiányzik még az az 1500 km, hanem mert tudom hogy utána nyugodtan autózhatok a következő szervízig.

Hibalista

- Turbó- 500e ft. garanciában

Ide hordtam szervizbe

Mazda-Auto Schindlbeck Németország

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Laguna grandtour 1.9 dci Következő autója? Lexus is220 d
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)