Első autóm
Szöveges ítélet
Ő volt az első autóm melyet 8 éve külföldről behozva 120000km-rel került hozzám. 8 évet és 180000kmt tettünk meg eggyütt. Ő volt a hű társam ki sosem hagyott cserben. És ez szerintem nagyon nagy szó. A környezetembe levők ezt nem mondhatják el. Mindegyik hagyta már cserbe gazdáját.
A szervizeléseknél az elején megtanultam hogy az olcsó alkatrésznek rövidebb az élettartama, így a későbbiekben odafigyeltem rá. Kettőstömegű és turbó még az eredeti.
Pozitiv tulajdonsagok:
Megbízható
Dinamikus
Állófűtés-hez hasonló vmi
ABS, ESP többször tesztelve jól teljesített.
Mindenki és minden elfért benne.
Negatív tulajdonságok:
Ami el tud rohadni az el fog. Olyan kérdéseket vetet fel bennem, melyeket mai napig nem értek. Például még a fék munkahenger rúdja is rozsdásodott, ami elvileg olajban áll. 1 kavicsfelverődés 3 hónap múlva már rozsdafolt.
Csomagtartó zár is olyan rozsda, hogy nem bír visszaugrani a kilincs. Konkrétan mindenhol rozsdásodott.
Összesítve én nagyon szerettem, de a rozsda megette.
Hibalista
- Fék - Rengeteg csapágy - Dpf félig meddig nem vártam ki, egyből a - kioperálást választottam - Fűtőmű - Légkondi csöve - Akkumulátor - Autó kilincs - Üzemanyagszint mérő
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | I30 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
