Egész jó kis társ!!!
Szöveges ítélet
Egy Mazda6 2,3gt-böl ültem át a dieselbe. A 2,3gt-be 170000km ment bele 4év alatt. Az elsö hetekben igen furcsa volt hogy állandóan váltani kell mert 2000 alatt semi 4000 felett detto. A 2,3gt 2000-töl 7000-ig remek volt,5.-ben 70-töl 240-ig. Ennek fényében kb19000km-nél beugrott a motortérbe egy állítható motoroptimalizálo box. Az eredmény kb:40-50perc állítgatás és pár próbakör után a motor már 1500-tól durván tool (huzz) és nem is haggya abba 4800-5000-ig. Ezzel az apró müvelettel a fogyasztás kb:7-8decivel kevesebb lett és nem mellékesen 210 helyett 230 a vége és a dizelhang is sokkal jobb lett (halkabb). Mindent összevetve egy egészen jó utitárs, de lehetne egy kicsit csendesebb az utastér. A BOSE hifi azért tudja ellensúlyozni ezt az apróságot.
Hibalista
- A kipörgésgátló visszajelzö lámpája világít csak ugy kb,1 hónaposan,gariban valami elektromos kütyü csere azóta remek. Egyebet nem tudok mondani.
Ide hordtam szervizbe
Györ MAZDA NIPPON
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 242000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 2,3gt | Következő autója? | ??? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
