Eddigi legjobb autóm
Szöveges ítélet
Vezetése szuper, váltó, kuplung, kormány olajozott finomsággal működik, mint egyébként az összes kezelőszerv. Kényelme elsőrangú, 2300 kilométeres út után sem sajgott a hátam. Egyébként is példaértékűen jól kialakított vezetőhely, pl. a kormány pont velem szemben van, a jobb comb nem feszül neki a "kardánboxnak", a gázpedál nincs jobbra tolva, az ülőlap kellően hosszú, kényelmes, stb. Csomagtere nagy, igen jól alakítható, kihasználható(lesüllyedő üléslap, karakuri rendszer). Futómű bombabiztosan tartja a kijelölt irányt, túlvállalt kanyarban finoman kezdi tolni az elejét, gázelvételre azonnal észhez tér. Autópályán 170-nél 3000-et forog a motor, ilyenkor csend és béke honol az utastérben. 3 évesen és 193000 km-el kellett tőle megválnom, nagyon sajnáltam.
Összességében 98%-ra értékelem az autót, a kategóriájában mindenképpen a legjobb ár-érték aránnyal bír. Mi a két százalék mínusz? Tanksapkát nem lehet sehova akasztani, csak úgy lifeg az autó mellett tankolás közben. Szélvédő mosó folyadék tartályának betöltő nyílása túl szűk. Próbáltak már a tervezők mínusz 10 fokban, 100 km-es hóviharban utántölteni? Garantáltan mellé megy az egy harmada. Apróságok, nem vonnak le sokat a használati értékből.
Hibalista
- csak kopóalkatrészek, azok is ritkán. pl. első fékbetét 80000-nél.
Ide hordtam szervizbe
miraicéges autóval csúnyán bánnak......kötelező szervizen elpárolgott majdnem fél tank gázolaj, szóvá tettem, azt mondták a gázolajszűrő cseréje miatt. még hülyének is nézik az embert
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
D&W
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 193000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Civic 1.7 Ctdi | Következő autója? | Passat kombi 2.0 TDI (céges az is) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
