A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 cd TE sportkombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csakis japán!

Szöveges ítélet

nagyon kellemes csalódás az autó egy szar volvo s80 után (lásd Soha többé svédet c. ítélet).

az abban szereplő fontosabb extrák nagy része ebben az autóban is megvan (ülésfűtés, tempomat stb.), menetteljesítményeik (gyorsulás, végsebesség) érzetre ugyanazok, a volvo természetesen kényelmesebb ülésekkel rendelkezett, a mazdában rövid az ülőlap

nyilvánvaló, hogy egy új autó azért teljesen más (volt már korábban új puntom, hrv-m), de a mazdában ehhez képest is hihetetlen kellemeset csalódtam.

a vásárlás teljesen véletlenszerűen következett be, eszemben sem volt autót venni, pláne nem egy dízel mazda kombit : egy haverom kért meg egy vasárnap esti foci után, hogy ugorjak be a mazdához egy kiállított 6-ost lealkudni (ismertem egy-két értékesítőt). hétfőn munkám miatt nem volt időm, aznap este elmentem squash-olni, ami után az s80 nem indult el (akkor talán harmadszor vitettem el a helyszínről tréleren).

kedden reggel irány a volvo-szerviz, ami pécsett történetesen pont szomszédja a mazdának, ha már ott voltam, gondoltam, beugrok a másik ügyben is haverom érdekében szólni egy-két jó szót.

ott láttam meg a kiállítótérben az azóta meglévő szürke kombit.

szó szót követett az értékesítővel, kiderült, hogy a volvot beszámítják (hatalmas buktával, egy év alatt kb 1,5 M Ft-tal kevesebbért, mint amennyiért vettem - nem beszélve aráköltött közel 1M Ft-ról), és mivel azt a szart már úgyis megutáltam, gyakorlatilag többet nem is ültem bele, így a papírmunka után
- és miután a családnak is megtetszett az autó - kb. egy héten belül beülhettünk az autóba, aminek feleségem is különösen örült, mert így az avensisét ő is nyugodtan használhatta tovább, és már előre tudta azt is, hogy nem fogom havonta egy-két hétre lestoppolni az autóját, mint anno a volvonál a rendszeres szervizek miatt.

az autó kívülről nagyon dögös, én lecseréltettem a hűtőrácsot egy olyanra, mint ami az mps elejé van, így még agresszívebb a kép.

belül elég tágas az autó, hátul is bőségesen elfér a három gyerek ülés, és a raktér rengeteg cuccot befogad, ami azért is fontos, mert évente 4-5 hetet az adrián töltünk, ilyenkor azért elég sok holmi kell ennyi gyerekkel.

belül az ülések kényelmesek (a volvohoz képest ugyan gyengébbek, de az az etalon), a kezelőszervek jó helyen vannak, a kormány, a váltó tökléletes, a gyári cd-s rádió elfogadhatóan szól, az automata kílma hibátlan, habár télen nehezen bírkózik meg a párásodással.

az autó jól fekszi az utat, sportosan lehet vele haladni, ilyenkor sem eszik többet 7,5 liternél, ezt lehetetlen túlszárnyalni.

nagyon-nagyon óvatos vezetéssel kicsit 6 l fölött eszik, ezt viszont szerintem lehetetlen lejjebb vinni hétköznapi körülmények között.

a számítógép adatai nem jók : legalább fél-egy literrel mutat kevesebb fogyasztást a ténylegesnél, de ez típushiba, ha megszokta az ember könnyen kiszámolja a még megtehető utat.

autópályán, autóúton tökéletesen autózható a kocsi, városban is lehet vele szlalomozni, én viszonylag sokat járok vele a mecsekben, hát itt is bírja a kanyarokat, úgyhogy gyakorlatilag tökéletesen megfelelő.

korábban számtalan japán autóm volt (2 crx, hrv, 2 carina, avensis), soha semmi problémám egyikkel sem adódott, fiat punto motormosás után nem indult (gariba javították), volvo s80 ld ítéletemet, v40 - hát ennek is voltak apróbb hibái.

most, a 6-sal döntöttem úgy, hogy soha semmilyen autót japánon kívül én nem veszek : a statisztikák nem hazudnak.

autóbuzi vagyok, folyamatosan forog az agyam, ha autókról van szó, de elég elolvasni a szóba kerülhető autók ítéleteit (e merci, chrysler 300c, 5-ös bmw), és ez most már segít a földön maradni.

csak röhögni tudok magyarországon, ahol egy népautóból lesz ünnepelt, mindenki által irigyelt autó, ahelyett, hogy mindenki a távol-keleti csodákat venné meg.

ha az ember úgy autózik, hogy eszébe sem jut az, hogy a kocsijának bármi baja lehetne, hát ez a csúcs, és ez az, amit a németek soha az életben nem fognak produkálni.

így hát emberek, ezeket vegyétek : középkategória : mazda, toyota, honda, felsőkategória : lexus.

tekintettel a fentiekre ezt az autót nagyon nem fogom eladni, ha megjelenik a cx-7 diesel (talán jövőre ilyenkor), akkor megkapja a feleségem az avensis helyett.

összefoglalva : csakis japánt !

Hibalista

- - ékszíj 2x (gar. csere)
- - fényszórómagasság-állítás (előre megjósolta a szervizben a srác, bejött, gar. csere)
-

Ide hordtam szervizbe

mazda schneider pécs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 67000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? s80 Következő autója? mazda cx-7
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)