csak egy literrel kevesebet fogyasztana...
Szöveges ítélet
Szalonautóként vásárolam 6,9 millióért. Raktáron akkor még csak szürke volt, a többi szinre 3-4 hónapot kellett volna várni, így lett sárga.
A fogyasztása átlagban 9,5. Ez autópályán(170-180) felmegy 11,5-ig, de tengere Bosznián keresztül, felcuccolva, betartva a szabályokat 7,9-8,2 liter(többször is sikerült).
10000 km nyikorgot az első fék, garanciálissan javították, ártalmatlan dolog volt, megszünt volna magától(szerelő"korai széria").
25000 km hátsó ajtó teleszkópjai nyikorognak 30 celsius allatt. Mazda elimeri de nem javitja, én is így tettem.
50000 km hátsó fék beragadt néha. Garanciálissan javították. Megoldás: őszi kerékcsrénél a munkahengereket csiszolópapírral megtisztítani.
80000 km az automata fényszóróállítás néha beragadt. Ekkor újra kellett mindig indítani. Megoldás: eggyel erősebb aksi kellett bele.
147000 benzinpumpa feladta (szerelő"talán a benzin minősége volt rossz")
155000 hátsó kerékjárati ivek első, alsó részén korrózió. Garanciálissan javítva, mivel végig hivatalos szervízbe vittem.(szerelő "sajnos típushiba, nem szabadna de előfordul")
Hibalista
- benzinpumpa
Ide hordtam szervizbe
C-mobil, Szeged
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 3200 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Terrano II | Következő autója? | ha lesz és az ára is elgogatható lesz Mazda cx-7 diesel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
