Azért ez sem hibátlan
Szöveges ítélet
Kicsit csalódás volt a néhány előforduló probléma, bár gariba javították. Ellenkező esetben húzos lett volna. Kb. 1 milla.
Igenis van turbo lyuk, nem is túl kicsi. Nekem nyugis tempónál 5.5 körül elmegy. Városban 6.5 körül.A váltó kicsit karcosan jár, a 3. kicsit talán szinkronos is. Kicsit hangos, de a face liftes már halkabb és a váltója is jobb. A vezérműszíj cseréjénél derült ki, hogy a magasnyomású szivattyú szíjtárcsájának egyik küllője elrepedt. A szervíz szerint előfordul, szerintem a szivattyú cseréjekor elrepesztették. A márkaszervíz és az alkatrész szerintem ára horror. A 120ekm-es szervíz (vez.szíj.cserével) 200 eFt. Kb. 120-ból is kijön kényelmesen, ha nem márkaszervíz csinálja.
Hibalista
- Váltógomb kopás (gar.)
- Kormányoszlop kopogás(gar. zsírzás)
- Magasnyomású szivattyú (garancia, egyébként kb. 6-700eFt)
- Fényszóró csere (2x)
- EGR szelep (garancia, sokadik kérésre, szerintem megint sz@r)
- Magasnyomású szivattyú szíjtárcsa elrepedt(állítólag magától) 34eFT
-
-
Ide hordtam szervizbe
Mazda Profi (5)
Mazda Mirai (6)
Mazda Békéscsaba (10) kár, hogy messze van
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 21000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | még nemtom |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
