A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 Sportkombi CD136 TRSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az imádott rozsdás gyönyörűség

Szöveges ítélet

Belgiumban vasarolt, minden letezo extraval ellatott tipus. A szepsege mellett tokeletesen megbizhato es rendkivul kenyelmes autonak bizonyult. Szinte kizarolag (90 %) hosszutavu utazasra hasznaltuk negy szemellyel plusz tetobox. 74e km utan meg nem kellett fekbetet cserelni. Kezes joszag, varosban is nagyon jo vezetni. Az egesz auton erezni lehet, hogy jol osszerelt minosegi termek. A hajtaslanc minden eleme kivalo. Sajnos az eredeti nyari gumikat 40e km utan ki kellett dobni, mivel elviselhetetlenul zajossa valtak. A legnagyobb baj, hogy kb. 2 eves koraban nagymerteku rozsdasodas jelentkezett a motorterben. A kulonbozo tartokon, csoveken es ontvenyeken kivul fenyezett alkatreszek es a karosszeria is rozsdasodott. A belga szerviz nagyon korrekt modon allt hozza es - ha lassan is - mindegyik altalam kifogasolt alkatreszt, illetve elemet cserelt vagy atfestett. A kivancsisagom miatt egy hazaut alkalmaval egy otthoni "szakszerviznek" is megmutattam az autot. A "szakemberek" hozzaallasat inkabb nem minositem, ugyanis kozoltek velem, hogy lattak mar ilyet es persze mindent meg tudnak javitani, de az ilyen jellegu rozsdasodasok nem tartoznak a garancialis javitasok korebe, mivel ez a "szakszerutlen" hasznalat, illetve tarolas eredmenye. Amikor az is kiderult, hogy foleg autopalyan hasznalom az autot, akkor azt is hozzatettek, hogy egyertelmuen en vagyok a hibas mert, nem mostam le minden egyes ut utan a motorteret es az alvazat. Egy 2 eves es kb. 8 millios auto eseteben nem hiszem, hogy ez elfogadhato magyarazat lenne. Erre szoktak mondani, hogy "no comment". Eredetileg hosszabb tavra terveztem az autoval, de menteni szeretnem a menthetot es ezert a rozsdasodas miatt becserelem egy Mazda 5-re.

Hibalista

- 1. kormanymuszervoban a rasegites csokkent
- 2. kormanymubol halk koppano hang
- 3. motorterben nagymerteku rozsdasodas
- Minden garanciaban javitva

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 74000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Opel Zafira Következő autója? Mazda 5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)