A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 1,9tdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

aMi neM Megy ésszel,Megy az Majd erővel...M6 SP CD

Szöveges ítélet

A"mazda szalonból"kijövet(17h-után)a DPF kályhája befüstölte az utasteret.Az ap.-t elérve 100km/ó felett jobbra húzott a kocsi,de úgy emberesen ám,,nem csak viccből!!Másnap hivtam a"szalont"-rögvest visszakérdeztek-,ellenőriztem-e a guminyomást?Term. magamtól is : IGEN.(3millió km-rel a hátam mögött...)Alig 3 napi várakozással már vihettem is vissza a mazda 6-ost a "szervizbe".A bánásmóddal (eladó-vevő) itt még nem gondolhattam semmi rosszra...! A megadott terminre visszavittem az M6-ost "igazitásra"?!! Ekkor már 600 km mutatott a km-számláló. (Hölgyek!! Urak !! 1db MAZDA 6-ost vettem 6 milla körül...) Pár órácska várakozás után elkészült a MŰ. Kérdezték ki akarom-e próbálni,mert szerintük igy már jó lesz.-Mondtam, nem. Gondoltam majd hazafelé menet ismét jön az ap. és lesz a próbára alkalmam. Félóra elteltével - miután kiértem az ap-ra -ismét konstatálnom kellett,hogy az eredendő hiba - tehát a jobbra húzás - nem szűnt meg, sőt nem is csökkent.Másnap ujbóli telfon (2-dik) a "szerviznek",ujból 400 km megtétele a siker reményében,javitás,de ismét eredmény nélkül. A következő nap ismét (3-dik) telefon a "szervizbe", ám közölték úgy menjek, hogy csereautót adnak. Adtak is, igaz egy M3-ast, nem M6-ost.Igaz benzinest, nem dieselt,és még az ap-matrica is hiányzott a tütükéről...! Gondoltam, bevállalom minedezt az én M6-osom javulása érdekében. Két napra rá ismét mehettem az ENYÉMért!!! A téli kerekeket(kompletten) lecserélték a nyáriakra, - mondván : itt volt a kutyus elásva -próba következett. Mondtam : ha ilyen lett volna, soha nem kellett volna igazitani a futóművön. Kértem azonban a "szerviz" szakemberét, hogy tél lévén rakják vissza a téli kerekeimet. Megtették , és hazafele menet az eredeti hiba-tehát a jobbra húzás visszatért. Elleőriztem ismét a guminyomásokat - elöl,hátul - minden gyári értéken volt... (2.3 atm.) Hogy-hogy nem, miután az eredeti gyári kerekek is a kocsiban voltak, azokat is alávetettem az ellenőrzésnek és itt kezdtem nem hinni a szememnek, meg a mérőeszköznek- pedig mindkettő rendben volt...-UGYANIS A BAL ELSŐ KERÉK 1.6 atm. a JOBB ELSŐ KERÉK 2.5 atm. MUTATOTT!!! Akinek van csak egy szemernyi műszaki érzéke -fetételezve, hogy ennyi nekem is van - kérem bocsássa meg nekem, hogy nem tudtam csak köszönetemmel élni ezen "szeviz" felé. Nemtetszésem kinyilvánitására a válasz méltó volt a fenti cselekedet sorozathoz:-ugyanis bizonyára nem vettem észre, hogy a "szerviz" által leszerelt kerék defektes - modta a feti "szerviz" szakembere.Ezen megállapitás csak azért "sántithat" mert a kerekek a mai napig tartják a fent megadott értékeket... Tisztelt Hölgyek és Urak , önök vinnék- még ezekután további mesterkedésre mazdájukat a fenti "szervizbe"...? Az csak HAB A TORTÁN, hogy a Garanciális Szevizkönybe nem jegyezték be a javitásokat -monván : a mazdánál központi nyilvántartás van, ezért erre nincs mód és szükség sem. Amikor mégsem hagyta magam és kértem valami dokumentumot az itt elvégzett "javitásokról,beállitásokról"- melyek 2008 jan-febr -ban voltak 2000 km-rel bezárólag - adtak egy olyan munkalapot amely 2007. 07 -dik hónapban készült egy 8005 km futott M6-osról. Rendszám, alvázszám nem lelhető ezen papiron,viszont értékei jók. Gyanakodva kérdeztem, hogy vajon ez az én M6-osom papirja???? A válasz : természetesen az enyém,csak a komputer ( az a pernahajder ) még nincs átállitva az aktuál dátumra...Mindent beleszámitva, kettő hónapig nem volt autóm, csakazért mert bátorkodtam venni egy új M 6-ost, ((amellyel 4000km-t mentem,ebből 2500km-t a "szerviz-ig" és vissza, szerény hajlékomig)) ami soha többé nem fordulhat elő velem!!! - Adta magát a helyzet,kerestem egy másik MAZDA szervizt.Bár hamarabb tettem volna! Jobboldali alsó- és felső-trap.kar cseréjével, futóműbeállitással az én M6-osom is kitünő! Remélem mihamarabb mást boldogit majd, de ajánlani senkinek nem merem...SŐT,SŐT,SŐT. ÉS: A többi 2000(cm3) márkával összevetve a fogyasztása 2-3 literrel magasabb, a méregdrága "HIPPI" nem játszik Mp3-at, a kényelmet szolgálni hivatott "könyöklő" KÉNYELMETLEN, a fényvédő üvegezés csak!!! szinezettre sikeredett, a létező izzókat , olajat CSAK szervizben lehet megvenni- amelyek Európában nem igazán vannak minden "zöldséges stand mellett" - és a főfényszóró cserékhez a fél autó elejét le kell bontani, igaz a Mazda csak szervizben, méghozzá a sajátjában ajánlja megcsináltatni...Jó autózást minden M-nak...

Hibalista

- A jobboldali (politikamentes) lengőkarok cseréje 1000km-nél.OLAJCSERE A MOTORBAN!!! A DPF miatt 5 l speciális olaj kell a mazdához, (DEXELIA DPF 5W-30) literenkénti 8000 ft-os árral+szűrő+ munkadij!! Az első jégeső alkalmával (30km/ó sebességnél) a festékréteg,a lámpák burkolata,a szélvédő és még a hűtő lemezrendszere is maradandó károsodást szenvedett.

Ide hordtam szervizbe

Auto Focus Kft M3 kivezető 12 km.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

T.AUTÓ-MAX KFT. Komárom.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 406 Következő autója? "csak" német
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)