aMi neM Megy ésszel,Megy az Majd erővel...M6 SP CD
Szöveges ítélet
A"mazda szalonból"kijövet(17h-után)a DPF kályhája befüstölte az utasteret.Az ap.-t elérve 100km/ó felett jobbra húzott a kocsi,de úgy emberesen ám,,nem csak viccből!!Másnap hivtam a"szalont"-rögvest visszakérdeztek-,ellenőriztem-e a guminyomást?Term. magamtól is : IGEN.(3millió km-rel a hátam mögött...)Alig 3 napi várakozással már vihettem is vissza a mazda 6-ost a "szervizbe".A bánásmóddal (eladó-vevő) itt még nem gondolhattam semmi rosszra...! A megadott terminre visszavittem az M6-ost "igazitásra"?!! Ekkor már 600 km mutatott a km-számláló. (Hölgyek!! Urak !! 1db MAZDA 6-ost vettem 6 milla körül...) Pár órácska várakozás után elkészült a MŰ. Kérdezték ki akarom-e próbálni,mert szerintük igy már jó lesz.-Mondtam, nem. Gondoltam majd hazafelé menet ismét jön az ap. és lesz a próbára alkalmam. Félóra elteltével - miután kiértem az ap-ra -ismét konstatálnom kellett,hogy az eredendő hiba - tehát a jobbra húzás - nem szűnt meg, sőt nem is csökkent.Másnap ujbóli telfon (2-dik) a "szerviznek",ujból 400 km megtétele a siker reményében,javitás,de ismét eredmény nélkül. A következő nap ismét (3-dik) telefon a "szervizbe", ám közölték úgy menjek, hogy csereautót adnak. Adtak is, igaz egy M3-ast, nem M6-ost.Igaz benzinest, nem dieselt,és még az ap-matrica is hiányzott a tütükéről...! Gondoltam, bevállalom minedezt az én M6-osom javulása érdekében. Két napra rá ismét mehettem az ENYÉMért!!! A téli kerekeket(kompletten) lecserélték a nyáriakra, - mondván : itt volt a kutyus elásva -próba következett. Mondtam : ha ilyen lett volna, soha nem kellett volna igazitani a futóművön. Kértem azonban a "szerviz" szakemberét, hogy tél lévén rakják vissza a téli kerekeimet. Megtették , és hazafele menet az eredeti hiba-tehát a jobbra húzás visszatért. Elleőriztem ismét a guminyomásokat - elöl,hátul - minden gyári értéken volt... (2.3 atm.) Hogy-hogy nem, miután az eredeti gyári kerekek is a kocsiban voltak, azokat is alávetettem az ellenőrzésnek és itt kezdtem nem hinni a szememnek, meg a mérőeszköznek- pedig mindkettő rendben volt...-UGYANIS A BAL ELSŐ KERÉK 1.6 atm. a JOBB ELSŐ KERÉK 2.5 atm. MUTATOTT!!! Akinek van csak egy szemernyi műszaki érzéke -fetételezve, hogy ennyi nekem is van - kérem bocsássa meg nekem, hogy nem tudtam csak köszönetemmel élni ezen "szeviz" felé. Nemtetszésem kinyilvánitására a válasz méltó volt a fenti cselekedet sorozathoz:-ugyanis bizonyára nem vettem észre, hogy a "szerviz" által leszerelt kerék defektes - modta a feti "szerviz" szakembere.Ezen megállapitás csak azért "sántithat" mert a kerekek a mai napig tartják a fent megadott értékeket... Tisztelt Hölgyek és Urak , önök vinnék- még ezekután további mesterkedésre mazdájukat a fenti "szervizbe"...? Az csak HAB A TORTÁN, hogy a Garanciális Szevizkönybe nem jegyezték be a javitásokat -monván : a mazdánál központi nyilvántartás van, ezért erre nincs mód és szükség sem. Amikor mégsem hagyta magam és kértem valami dokumentumot az itt elvégzett "javitásokról,beállitásokról"- melyek 2008 jan-febr -ban voltak 2000 km-rel bezárólag - adtak egy olyan munkalapot amely 2007. 07 -dik hónapban készült egy 8005 km futott M6-osról. Rendszám, alvázszám nem lelhető ezen papiron,viszont értékei jók. Gyanakodva kérdeztem, hogy vajon ez az én M6-osom papirja???? A válasz : természetesen az enyém,csak a komputer ( az a pernahajder ) még nincs átállitva az aktuál dátumra...Mindent beleszámitva, kettő hónapig nem volt autóm, csakazért mert bátorkodtam venni egy új M 6-ost, ((amellyel 4000km-t mentem,ebből 2500km-t a "szerviz-ig" és vissza, szerény hajlékomig)) ami soha többé nem fordulhat elő velem!!! - Adta magát a helyzet,kerestem egy másik MAZDA szervizt.Bár hamarabb tettem volna! Jobboldali alsó- és felső-trap.kar cseréjével, futóműbeállitással az én M6-osom is kitünő! Remélem mihamarabb mást boldogit majd, de ajánlani senkinek nem merem...SŐT,SŐT,SŐT. ÉS: A többi 2000(cm3) márkával összevetve a fogyasztása 2-3 literrel magasabb, a méregdrága "HIPPI" nem játszik Mp3-at, a kényelmet szolgálni hivatott "könyöklő" KÉNYELMETLEN, a fényvédő üvegezés csak!!! szinezettre sikeredett, a létező izzókat , olajat CSAK szervizben lehet megvenni- amelyek Európában nem igazán vannak minden "zöldséges stand mellett" - és a főfényszóró cserékhez a fél autó elejét le kell bontani, igaz a Mazda csak szervizben, méghozzá a sajátjában ajánlja megcsináltatni...Jó autózást minden M-nak...
Hibalista
- A jobboldali (politikamentes) lengőkarok cseréje 1000km-nél.OLAJCSERE A MOTORBAN!!! A DPF miatt 5 l speciális olaj kell a mazdához, (DEXELIA DPF 5W-30) literenkénti 8000 ft-os árral+szűrő+ munkadij!! Az első jégeső alkalmával (30km/ó sebességnél) a festékréteg,a lámpák burkolata,a szélvédő és még a hűtő lemezrendszere is maradandó károsodást szenvedett.
Ide hordtam szervizbe
Auto Focus Kft M3 kivezető 12 km.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
T.AUTÓ-MAX KFT. Komárom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 406 | Következő autója? | "csak" német |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
