A nagy piros álom
Szöveges ítélet
Megjelenésének évében láttam egy piros 6-os kombit balatonon. Ekkor szerettem bele. Más szóba sem jöhetett. A kereskedő kicsit furcsállta a színválasztásomat, de szerencsére pont úton volt egy ilyen kis hazánk felé. Jól le is foglaltam.
Rosszat nem nagyon tudok. A gyári Bose hifi nagyon szépen szól. Ez nekem fontos, mivel nem szeretem az utólag telepített hifiket.(miután már pakoltak ki ilyet az autóimból)
A fogyasztás és a remek menetteljesítmény számomra csodálatos. Ez az első dízelem, de a következő is az lesz. Az emelkedőket szinte meg sem érzi. Nekem ez az 1,6-os ill. 2,0-es benzinesek után nagyon tetszik. Hosszú utakon is kényelmes. Svájc-Ausztria körutazás egy igazi élmény volt.(persze nem csak az autó miatt)
A kipörgésgátlót nagyon hasznosnak találom. (sűrün használom:)) A csomagtartóba (kombi) mindig fér még egy kicsi. A 6. sebességfokozat hiányzik belőle, de a következőben már ez is benne lesz. Télen is pöccre indul. A klíma jól teljesít, persze a fóliázás sokat dobott rajta. A gyári gumikat a sportosabb vezetőknek érdemes azonnal lecserélni. A 195 cm magas sógorom mögött is kényelmesen el lehet férni, tehát a helykínálat is megfelelő.
A kötelező szervíz nem tűnik drágábbnak, mint más márkáknál, csak ne törjön, mert az húzós.
A gyári kiegészítők pofátlanul drágák hozzá (króm díszek, gyerekűlés, stb.), de csak nálunk. Külföldről fele ennyiből beszerezhető minden.
A szerví gyors, pontos, korrekt, és rendkívül udvariasak.(már 10. éve hozzájuk járunk) Már csak ezért is Mazda. Meg mert nagyon zoom-zoom!!!
Hibalista
- Bal oldali xenon+trafó. Garis csere, szó nélkül.
Ide hordtam szervizbe
D and W
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 31500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 323 F 1,6TE | Következő autója? | Mazda6 facelift |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
