A legjobb választás
Szöveges ítélet
Az el?z? autóm is ilyen volt, így az összesen levezetett 72.000 km alatt a kötelez? szervízen kívül csak az els? fényszórókra költöttem volna (ha nem lett volna garanciális), az elektromos fényszóró állító motor adta meg magát, és mivel ez a fényszóróba van itegrálva, így mindkét lámpatest cserére szorult. A szervízköltségek 40 eFt körül alakultak, ami rosszabb a Suzukink 35 eFt-os költségénél, de jobb, mint VW Golf IV. 58 eFt-os szervízszámlájánál. Egy megszólalóhoz csatlakozva az els? 6-osom jobbra húzott, amit futóm?állítással a szervízben megoldottak. Egyébként hibátlan az autó, ami a többi, általam ismert vagy birtokolt) típusról (Toyota, VW, Ford, Mitsubishi stb.) nem mondható el.
Aki megbízható, tökéletes (vagy ahhoz nagyon közeli) autót keres, annak nagyon ajánlom.
Kényelem szempontjából veri a nagy "Ászokat", mint BMW 320D, Audi A4, VW Passat ....
Motorteljesítmény, fogyasztás alapján nem rosszabb, mint az el?z?ek.
Menet paraméterek: még forszírozott menetben is olyan, mintha sínen autóznék, stabilitása, kormányozhatósága kiváló.
Vásárlás el?tt több típust összehasonlítottam, kipróbáltam. Ez volt a tuti.
Hibalista
- Jobbra húzott, állítással megoldódott. Fényszóróállító motor elromlott, ki kellett cserélni mindkét els? lámpát. Az el?z?ek költségvonzata: 0,-Ft. GARANCIÁLIS.
- A hátsó kalaptartó rezgése a gyári hibajavító leírás alapján (szig.szalaggal körbetekerni az illeszked? tüskéket) szintén megszüntethet?.
Ide hordtam szervizbe
Kaposvár
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Primera SLX | Következő autója? | Ugyanez. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
