A Hatos
Szöveges ítélet
2004 nyarán döntöttük el, hogy lecseréljük a Corollát. A Toyota Avensis és a Mazda 6 csatájából utóbbi lett a győztes, nem bántam meg.
A szempontok ezek voltak: öt ajtós kivitel, 500l csomagtér, 2.0 literes dízel, alacsony fogyasztás, klíma, kényelem, 8 légzsák.
Ezeknek megfelelt és végül a szépség döntött.
Az szinte hihetetlen 6,5 l gázolajjal megelégszik az 50% város 50% országúti fogyasztásnál. Autópályán 120 -nál 6 l alatt is tud. ötödikben 130 -nál még van benne tartalék, a 310nm nyomaték (már 2000 fordulatnál leadja) nagyon jól jön előzéskor.
Szuper autó.
Rossz tulajdonság: ha lesz leírom, eddig semmi
Hibalista
- egyszer nyikogott az ékszíj, de Debrecenben gariban cserélték szó nélkül, ezért a szervíznek 10 pont :)
Ide hordtam szervizbe
Mazda Profi, Budapest. Náluk voltam első szervízen 20-nél, nagyon elégedett voltam, de sajnos megszűnt. Nekik 10 pont.
Ezzel együtt négyre csökkent a budapesti szervízek száma, amivel sajna vissza is élnek néha (drága vállalási ár, késői időpont, rossz hozzáállás)
Pl: a munkák minősége jó, de pl. az egyik budapesti szervízben szinte elküldtek a f... -ba mikor meg mertem kérdezni hogy gariban cserélik -e az ékszíjat! Ekkor keresetem fel a debreceni szervízt és ők csodák csodája gariban cserélték!
Tehát 10 pont a budapesti szervízeknek a munka minőségéért, 2 pont a hozzáállás, így jön ki a 6 pont.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Mazda Toldy, Derbercen
korrekt csapat, normális ár, időre kész van minden
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 72500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | még nem tudom, csak azt hogy biztos hogy japán lesz |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
