A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2002-2007)

6 2.0 MZR-CD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Hálátlan GÉSA

Szöveges ítélet

Naszóval. A jó ... anyját, röviden ennyi.

Ő a hálátlan menyasszony, legalábbis, ha úgy van tartva. Vannak jó és rossz élmények egyaránt, szóval kezdjük az elején.

2017 elején autóvásárlás elé néztünk asszonnyal. Mivel a sors úgy hozta, hogy kellett egy utazóautó, ami:
- kényelmes
- nagy, pakolható
- bírja a hosszú utakat és az utazótempót(pálya-autóút 110-130-as tempó)
- DÍZEL.

Igen, akartam egy dízelt. Míg még lehet. Szerencsétlen környezetem nem tehet semmiről, mohó vágyaim csúcsa volt a kétliteres turbós commonrail dízelmotor akkor. A józan ész TDI-t diktált volna, de valahogy sosem éreztem a német autók iránt lelkesedést, (kivétel a BMW,Mercedes márkák), mást meg nem vennék Európából..
Szóval elkezdtem nézegetni a japán dízeleket. A Honda saját icdti motorján kívül elég vegyes a kép róluk, hogy finoman fogalmazzak, az meg már nem fért bele, sajnos...
De egy Toyota Avensis első generációs egyhatból átülve ebbe a próbakörön... Képzelhetitek. Hülye voltam, tudtam, de megszívtam, akkor már éreztem.

Szerelem első padlóra, ha lehet így mondani. Tudtam, hogy kell.
Euro 3, nincs dpf, csak egr, nincs gond.

Már akkor éreztem, hogy kuplungos, persze az eladó nem mondta, de számoltam vele, cserébe félbőr, amilyet akartam, tempomat xenon 6cd 6.1 bose stbstb..

Szóval kényelmes, na megy is, imádom és mégis utálom.
Utálom, hogy rohad, bármit csinálsz(főleg ha hetente mosod, és nem szeded ki az ajtóban levő vízkifolyó-tömítéseket...), viszonylag sok kis nyűgje van, de elvisz, amikor kell, ahová akarod. Legyen az 100 km vagy 1000 egyhuzamban, és ezt imádom.

Belső sávba is be lehet vele merészkedni pályán, 100-as tempóról 160-ra gyorsításnál jön ki az igazi énje, többel meg nem nagyon mentem vele, mert arra már más osztályú autó való.

Egyszóval teszi a dolgát, de pár dologra oda kell figyelni:

- olaj előszűrőkosár a dekliben könnyen eltömődik, gyakorlatilag főtengelytörést is okozhat..
- porlasztó tűzkarikák - szintén párezer ft nagyságrend, mégis kukázhatja a motort, főleg a dpf-es euro 4-et.
- sűrű olajcsere (8000-ként cseréltem, sorry környezet ezúton is)
- OMW üzemanyag

Ezeket betartva igazi vadállat, aki kirohad alólad pár hónap alatt is akár a szövet dobbetéteknek köszönhetően(zajcsillapító, de megtartja a párát/sarat), bár ezt lehet orvosolni.

Mindenesetre érződik, hogy még Japánban rakták össze.

Hibalista

- -kettőstömegű+kuplung+váltószimering - -sofőr ülésfűtés

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 186000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Avensis 1.6benya 1gen Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)