1.8 TE, az etalon
Szöveges ítélet
A kezdetek: vezettem már tartósan F, G, H Astrát, Focust, Octaviát,de egyik sem üti a japó csodát. Az a fajta ember vagyok, aki nagyon megnézi, mit vesz meg, utánanéz mindennek és mérlegel, majd újra csekkol. Hát így jutottam el a 6-oshoz. 2,5 éve van nálam, beleszereltettem a gázt, és így már 50000 Km-t futottunk együtt. A formája még ma is sok örömöt okoz, olyan jó nézni.
Vezetni: Nagyon jó!!!! Kényelmes, hihetetlenül tágas elől, hátul, és a csomagtartó is hatalmas. Fékek lehetnének harapósabbak, de persze így is jók. Kormányzás, úttartás szuper. Ülések nagyon kényelmesek. Tavaly elmentem egy barátommal egy Balkán túrára, randomra, 9 éjszaka a kocsiban aludtunk, nagyon kényelmesen. Toltam már benne 18 órás vezetést is, de utána is vártam, hogy újra menjünk valahova.
Negatívum: Csak annyi, hogy nehéz jó példányt kifogni, mert senki nem akarja eladni :) Az alváz törődést igényel, mert hajlamos a korrodálódásra. Nagy hidegben, 20 alatt a műszerfal kicsit nyiszog. Viszont soha de soha nem hagy cserben, indulj vele bárhova.
Fogyasztás: vegyesem most 6.5 lityi benzinből, 7,5 gázból. Ha pályázok, akkor 8 lityi benzinből, 9,5 gázból. Az autót csak ajánlani tudom. Bár ilyen lenne minden autó, mert az megkönnyítené a választást. Hogy elfogult vagyok-e, biztosan, de ki ne lenne ilyen tapasztalattal?
Hibalista
- 50.0000 Km egy apró hibával: A kipufogódobban eltömődött egy szenzor 165.000 Km-nél, amit Dubrovnikban a Mazda szalonban 30 EU-ért 1 óra alatt javítottak. - Más semmi, de semmi. :)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 122000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fócus | Következő autója? | MPS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
