Roncstelepre való OLAJZABÁLÓ
Szöveges ítélet
USA-ban vettem, már vétel utáni másnap kezdődtek a gondok azzal, hogy aksi lemerült(nyilván a kerskedésbe már több hónapja nem inditotta be senki) A kasznija enyhén sérült volt amugy.
Eztán rá 3napra a motorhiba jelző led is kigyulladt, több tesztet is csináltattam egy helyi kis japó szerelőnél, valamilyen szenzort kellet cserélni de az nem oldott meg semmit.
A motor eszméletlenül zabálta az olajat, sztem 30éves IFÁk nem füstöltek ugy, egy jó kis esős nap utáni reggel indítás beteritette a parkolót a füst. Ja kb 2hetente kellett 5dl olajat után tölteni!
Majd ujabb hibajelző jött ki a müszerfalon, ami a váltó túlhevülsét jelezte. Neten utánanéztem és kiderült ez egy széria hiba ezeknél a mazdáknál . Új váltó horribilis összegbe került volna pedig egyedül az jelentett volna megoldást...
Szal a végén a kocsit egyhuztamban nem tudtam használni 70-80km-nél. Persze a Smog teszten nem ment át, 150 000ft-ba fájt egy uj katalizátor...Végül sikrült azér egész jó ráon túladni rajta.
Hibalista
- minden
- motor alapból sz@r volt, légkondi,
Ide hordtam szervizbe
Fujimoto
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 206 | Következő autója? | Honda Civic |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
