A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 626 (1991-1998)

626 2.0i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán megbízhatóság?? Nem kis csalódás

Szöveges ítélet

Mielőtt elkezdeném:
autókereskedőtől vettem-Misu Autó Bt, Nyíregyháza.
jól átvertek vele-azt mondták műszakilag rendben van!
csak városban engedték kipróbálni(!)-és "véletlen" éppen meleg volt a motor amikor mentem megnézni.megvettem.
mikor elindultam pest felé, nem kapcsolt 4-be az automata(városban nem is kellett, az 50-es seb. miatt).
válasz: nem lehet nagy baja, amúgy sem tudtak erről, már megvettem, vigyem csak el...
nagy parasztok!

Az autóról:
nem lenne rossz autó,ha jó lenne:)
de nem olyan megbízható,mint gondoltam(lehet h túl nagy elvárásaim voltak,mert japán?)
egész kényelmes,de az utastér lehetne nagyobb-főleg a külső méretéhez képest
a futómű rázott, keresztbe libegett a hátulja
motor (talán) jó és viszonylag erős,de: az enyémnek rettenetesen csúnya,dízelszerű hangja volt!! utálatos.
éppen azért veszek benzinest,mert ki nem állhatom a csattogós dízeleket.
viszont azok keveset fogyasztanak-de ez... 13-14l körül.ez azért húzós,nem egy 3000ccm-es motorról beszélünk...
és beindítás után hatalmas kékség mögöttem:tömegoszlatásra is jó volna a füstje:)
melegen csak gázadásra füstölt:)
de akkor nagyon, mögöttem minden ködbe borult
sokszor félve léptem a gázra, nehogy utána becserkésszenek és fölpofozzanak...
ráadásul csapágyas lett
a fék erős, talán a kocsi legjobb része, a kormány könnyen jár, de jobbra húz.
az automata váltóról ne beszéljünk, mert egy hatalmas 1-est ,esetleg 2-est adnék rá! baromi szar!(állítólag ford származék- tod: mazda ford kooperáció)
nem kapcsolt 4. fokozatba!! 80körül lehet így menni autópályán-nagy fogyasztás mellett
4 el. ablak viszont tetszik,gyorsan járnak.
kasztni viszont újszerű állapotban, rozsda nem volt.
viszont "olcsón vettem" kb a határon van,h megérte-e az árát v sem..
de ha piaci áron vettem volna, szidnám, mint a bokrot.
sajnáltam azt, aki megveszi, ezért én is olcsón adtam:szerencsére egy nagyarcú autókereskedésnek
sikerült eladnom(Bp,szentmihályi-erdőkerülő u sarok)-őket nem sajnálom
összességében egyértelmű csalódás volt a kocsi, pedig a mazda azért nem rossz márka sztem, volt már jó élményem is vele...
biztos az első gazda széthajtotta

egy "vicces" törpénet:
a kocsi eladásra várt. margit híd budai hídfőjénél parkolt(tod a 86-os busz megállójánál)
"vevőjelölt"el megbeszéltem hogy kocsinál találkozó.
előbb értem oda-hát mondom bemelegítem.
beíndítottam:csattogás, füst hömpölyög hátulról. közben hív a vevő.
kiszállok, és pár lépésre eltávolodok hogy halljam a telót, levegőt vegyek.
utazóközönség áramlik a buszmegállóba-velük szemben a kocsi csattog, okádja a füstöt- nem látják hogy én vagyok a tulaj,
kezd elsötétülni a táj, az árpád fejedelm úton a sofőrök vakon vezetnek...
kezd mozgolódni a tömeg: mi lehet itt? mi ez a borzalmas füst?
sustorgás, tömeghisztéria..
egy középkorú nő hangosan azt mondja hogy biztos kigyulladt a kocsi. erre mindenki üvölt hogy kigyulladt,tűzoltó!
be kellett fognom a telót és lecsendesítenem őket,mint az amcsi filmekben katasztrófa esetén hogy "nincs itt semmi látnivaló" - miközben eladás ügyében a vevőmmel beszéltem...
alig akarták elhinni hogy nem gyulladt ki!



Hibalista

- kilóméteróra rossz volt
- akksi lemerült-leszívta a kocsi,kinyomozhatatlan melyik része vesz fel áramot(el.szerelők)
- automata csak 3.-ik kapcsol fel!! -végsebesség kb 110 km/h lehet, utazó max. 80....
- automata 1. és 2. fokozat között akkorát üt, hogy hátbavágásnak érezni:(
- csapágyas lett a motor(a vevő mondta, miután kicsit használta)
- olajfogyasztás: kb 1 liter/100km... borzalmas kék füst gázadásra-senki nem mert követni a váci úton:)

Ide hordtam szervizbe


Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 175000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? thema Következő autója? thema vagy kappa
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 626 1991 (1996 - 1997)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)