A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 626 (1991-1998)

626 2.0i 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fura

Szöveges ítélet

Első autó és mint olyan emlékezetes. Főleg, hogy egy meglehetősen igénytelen környezetből került hozzám és ezért eleinte volt vele baj nem kevés. Sajnos a rutintalanságomnak is betudható, hogy eleinte igen rendesen elkaszáltak anyagilag az egyébként 10 éves autóknál már kötelező dolgok cseréjénél... (Azóta ez a dolog már fejlődött). Az autó alapvetően konstrukciós és "tipikus" hibáktól mentes, alkalmi dolgok illetve kopó alkatrészekkel van csak gond(?).

Viszont ami mindenért kárpótol: menetteljesítmény(márminthogy megy:-) ), kényelem, extrák, megbízhatóság. Habár ez utóbbi a fentiek fényében érdekesnek tűnhet, mégse volt soha olyan érzésem, hogy valami meglepőt, vagy váratlant produkált volna az autó és ami a legfontosabb az élete legsötétebb napjaiban vittem külföldi útra és zokszó nélkül megcsinálta oda vissza. Valahogy olyan érzése van az embernek, hogy egyszerűen emberi hanyagsággal elpusztíthatatlan :-)

Friss! (2008.06.10.)
Év elején beszámíttattam egy új mazda3-asba. Igazából nem akartam írni erről a kocsiról többet, viszont fura, amilyen ütött kopott állapotban volt (egyszerűen fele annyi az új teljes fenntartási költsége) a szervízesek elkezdtek egymásra licitálni érte. Hmmm... Fura...

Hibalista

- Igénytelen előző tulaj miatt: szelep tömítések (30.000 km csere nélkül TESCO olajjal), féltengely csere (szakadt porvédő nem volt cserélve)
- Egyéb: Általános kopó alkatrészek (fékbetétek/tárcsák, szíjak), csomagtér ajtó gázdugattyúk, 4 db lengéscsillapító, gömbfejek, stabilizátor rudak, szilentek (demszki rulez),

Ide hordtam szervizbe

Cinkotán féltengelyes srácok, név nem ugrik be, a féltengelyeket remekül megcsinálták, de a többi fent említett dologra szörnyű dolgokat(árakat) mondtak...
Hozzáállás: +10
Teljesítmény: +7
Szakértelem: +7

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 154000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 46000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Mazda 3
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 626 1991 (1996 - 1997)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)