A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 626 (1991-1998)

626 2.5i GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

2.5i v6 GT automat (Nagy szerelem) :)

Szöveges ítélet

A vasat 2008 decemberében vettem egy autókereskedőtől. Tökéletes szép állapotban volt, sehol 1 rozsda folt, a motortérből enni lehetett volna, mint kiderült egy idős úr használta előttem..ez már jó jel volt!.Alapból mikor beülsz a plüss kárpitos ülésekbe, az utastérben, a műszerfalon sehol 1 unalmas rész,a a műanyagok nem kopognak nem kemények, nem zörögnek.. Elektromos ülés,automata váltó, vezetőoldali légzsák, klíma, Abs, elektromos tükör, tempomat, fedélzeti számítógép kimerült a digitális órában :) na nem sorolom, magyarul minden, ami 94-ben a japán komfort részét képezte!! Nos, motor beindul, gyönyörűen muzsikál a v6 24 szeleppel.. Ez az autó duruzsolt, nagyon halkan alig halhatóan dolgozott az erőgép. Kalapom emelem a tervezők előtt, nagyon jó motortér szigetelést kapott a Mazda. Na lényeg a lényeg, Tesó jó autószerelőhöz méltón, átrágta magát a kocsin alul felül elől, hátul.. nincs más hátra mint a zúúzás.. 2000ig béna erőtlen, de 2500-nél észbe kap, és mint akit kilőttek..KEGYETLEN.. 80-nál lepadlózod és elkapar az első kerék, de annyira, hogy fognod kell a kormányt mert különben kimászik a kezedből.. Dolgozik a 123 kW, és az őrült automata váltó. Az autómat főleg autópályán használtam, Svájc-Magyarország között, de azért én sem kíméltem. Mentem vele terepen,kapott havas drifteléseket is, no meg hegyet!! A szerpentinre fel, aztán le, aztán megint hegyre fel..erőtlenné vált, lomhább lett.Persze közbejátszik, hogy nehéz és 1330 kg,de az igazi hegyi utak az ős ellenségei, kicsit megnő a fogyasztása ha tempóban akarsz maradni. Egyik nap olvasgattam az autó könyvét, és ki volt emelve fekete betűkkel, hogy az autó sík terepen való használatra ajánlott.. Mi a..? Legalább figyelmeztettek a japánok, és azt sem mondhatom, hogy nem szóltak.
Nos,
Én 240 km/h hoztam ki belőle, hegyről lefelé autópályán, hátszéllel,dübörgő zenével, hatalmas nagy mosollyal, de rendes körülmények között 210 a vége.

Vegyesen 10.5 liter
Autópályán 9.2-10.5 liter
Kényelmes 130-140 tempóban kereken 10.0 liter
Sportos 180-190 felett, klímával 15 liter és ez a max

Csomagtartó tágas, de ne akarjunk benne kanapét szállítani, meg hűtőt.
Hátsó ülések kényelmes süppedősek (mellesleg nagyon jól megoldható a szex a barátnővel, nem kell kuporogni :D),vezetőoldali ülés sok módon állítható, 800 km-ert bőven levezetek benne 1 seggel, mindig az utsó 100 volt a bajos, de még mindig ezerszer jobb, mint a fapados Suzukink.
Vezetési élmény hatalmas,küllemre sportos, főleg a hátulja, reumások bukták, mert eléggé alacsony a drága!

Nagyon szerettem ,sohasem hagyott ott, de sajnos meg kellett válnom tőle, mert nagyon sok volt rá a biztosítás Svájcban, és ha hazaszerettem volna hozni akkor reg adó+vám, ami legális módon elég drága. Annyi pénzből meg inkább veszek egy Mazda 6-ost.

Hibalista

- Ablaktörlő motor - Fékmunkahenger tömítésen lyuk - Szokásos kopó alkatrészek - hátsó bal elk. ablakemelő-> kikap, visszarak és működik - Csomagtér ajtó gázdugattyúk - - -

Ide hordtam szervizbe

Tesó :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 189000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Ignis Következő autója? MAZDA 6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 626 1991 (1996 - 1997)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)