2.5i v6 GT automat (Nagy szerelem) :)
Szöveges ítélet
A vasat 2008 decemberében vettem egy autókereskedőtől. Tökéletes szép állapotban volt, sehol 1 rozsda folt, a motortérből enni lehetett volna, mint kiderült egy idős úr használta előttem..ez már jó jel volt!.Alapból mikor beülsz a plüss kárpitos ülésekbe, az utastérben, a műszerfalon sehol 1 unalmas rész,a a műanyagok nem kopognak nem kemények, nem zörögnek.. Elektromos ülés,automata váltó, vezetőoldali légzsák, klíma, Abs, elektromos tükör, tempomat, fedélzeti számítógép kimerült a digitális órában :) na nem sorolom, magyarul minden, ami 94-ben a japán komfort részét képezte!! Nos, motor beindul, gyönyörűen muzsikál a v6 24 szeleppel.. Ez az autó duruzsolt, nagyon halkan alig halhatóan dolgozott az erőgép. Kalapom emelem a tervezők előtt, nagyon jó motortér szigetelést kapott a Mazda. Na lényeg a lényeg, Tesó jó autószerelőhöz méltón, átrágta magát a kocsin alul felül elől, hátul.. nincs más hátra mint a zúúzás.. 2000ig béna erőtlen, de 2500-nél észbe kap, és mint akit kilőttek..KEGYETLEN.. 80-nál lepadlózod és elkapar az első kerék, de annyira, hogy fognod kell a kormányt mert különben kimászik a kezedből.. Dolgozik a 123 kW, és az őrült automata váltó. Az autómat főleg autópályán használtam, Svájc-Magyarország között, de azért én sem kíméltem. Mentem vele terepen,kapott havas drifteléseket is, no meg hegyet!! A szerpentinre fel, aztán le, aztán megint hegyre fel..erőtlenné vált, lomhább lett.Persze közbejátszik, hogy nehéz és 1330 kg,de az igazi hegyi utak az ős ellenségei, kicsit megnő a fogyasztása ha tempóban akarsz maradni. Egyik nap olvasgattam az autó könyvét, és ki volt emelve fekete betűkkel, hogy az autó sík terepen való használatra ajánlott.. Mi a..? Legalább figyelmeztettek a japánok, és azt sem mondhatom, hogy nem szóltak.
Nos,
Én 240 km/h hoztam ki belőle, hegyről lefelé autópályán, hátszéllel,dübörgő zenével, hatalmas nagy mosollyal, de rendes körülmények között 210 a vége.
Vegyesen 10.5 liter
Autópályán 9.2-10.5 liter
Kényelmes 130-140 tempóban kereken 10.0 liter
Sportos 180-190 felett, klímával 15 liter és ez a max
Csomagtartó tágas, de ne akarjunk benne kanapét szállítani, meg hűtőt.
Hátsó ülések kényelmes süppedősek (mellesleg nagyon jól megoldható a szex a barátnővel, nem kell kuporogni :D),vezetőoldali ülés sok módon állítható, 800 km-ert bőven levezetek benne 1 seggel, mindig az utsó 100 volt a bajos, de még mindig ezerszer jobb, mint a fapados Suzukink.
Vezetési élmény hatalmas,küllemre sportos, főleg a hátulja, reumások bukták, mert eléggé alacsony a drága!
Nagyon szerettem ,sohasem hagyott ott, de sajnos meg kellett válnom tőle, mert nagyon sok volt rá a biztosítás Svájcban, és ha hazaszerettem volna hozni akkor reg adó+vám, ami legális módon elég drága. Annyi pénzből meg inkább veszek egy Mazda 6-ost.
Hibalista
- Ablaktörlő motor - Fékmunkahenger tömítésen lyuk - Szokásos kopó alkatrészek - hátsó bal elk. ablakemelő-> kikap, visszarak és működik - Csomagtér ajtó gázdugattyúk - - -
Ide hordtam szervizbe
Tesó :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 189000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Ignis | Következő autója? | MAZDA 6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
