A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 626 (1987-1996)

626 2.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rokétta forma!.. majd divatba jön...

Szöveges ítélet

Édesapám vette vadi újan 91-ben. Kicsi gyerek voltam még, de emlékszem, hogy a dízel Golf 1-esünket cseréltük le rá, amit egyébként megsirattam. Mikor azonban megláttam begördülni a garázsba tátva maradt a szám. 91-ben nem kis szenzációnak számított egy ilyen gép. Ámulatba ejtett,hogy egy belső kar segítségével lehet kinyitni a csomagtartót :-) Aztán teltek múltak az évek, családi autónk volt a jó rakétta. A mindennapokban, a hétvégéken, télen és nyáron mindig derékül szolgált. Aztán, mikor 18 lettem és megkaptam a jogsimat, Apám beújított egy Mazda 6-osra, mondván, hogy meg volt elégedve a márkával 15 évig, ez a 6-os meg amúgy is dögösen néz ki, így történt tehát, hogy én örököltem a drága rakettát. Mondták is a haverok: "Jóóez, rokéttaforma..majd divatba jön!" Hát igen, a 80-as évek végi japán dizájnt szokni kell,de egyátalán nem panaszkodhatok. 2000 köbci, benzin üzem, fénykorában 106 lóerő. Sajnos az idők során kicsit ellustult,de azért ha kell, meg tudja mutatni az öreg rakétta,hogy ki az úr a pályán. Sajnos ez viszonylag magas fogyasztással jár. A klasszikus 12 szelepes karburátoros motor bizony megkajálja a maga kis 10 literjét, hozzáteszem nyáron. Télen, megpakolva, sílécek a tetőn, autópálya 140-es tempó =11.7L Szóval télen kicsit többet, nyáron kevesebbet, útviszonyoktól függő,de 10 alatt sohasem fogyaszt. Amit hiányolok belőle, az a szervokormány, a légkondi és a légzsákok. Azonban megbízható, kényelmes és szeretetreméltó autó. 280000km van mögötte, idén ünnepeli novemberben a 20. születésnapját, azt hiszem tartok neki egy bulit ;-)

Hibalista

- Elektromos ablakemelő, kopó alkatrészek, ventilátor, karburátor membrán. - Egy nagy szervizre emlékszem, elkezdte enni az olajat, karikákat kellett cserélni a dugattyún, sokba fájt :-(

Ide hordtam szervizbe

Váradi szerviz, Zenta

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1990
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 626 1987

További ítéletek (42 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)