Parádés igás ló
Szöveges ítélet
Harmadik ilyen autóm, az első majdnem új volt, csak 100000km után összecsuktuk, a második egy nagyon szakadt, aminek a fiam , a haverjaim, alkalmazottaim örültek, mert vihette mindenki. Kis túlzással állíthatom, hogy 4 év alatt egyszer sem volt hidegen indítva, mert úton volt örökké. A mostani horgász autó, úttalan utakon, szerencsére nem kéri senki kölcsön, mert az összes cuccom benne van .Most vizsgáztattam, 2 évig még kibirja a motorja /245000 km-es, olajat kér csere között nem kell utána tölteni, a kasztni leszámitva a karcolásokat elfogadható, a futómű nagyon sokat bír, és olcsó az alkatrész hozzá, de nem szakszervizbe kell vásárolni.
Hibalista
- Első lengőkar szilentblokkjai /apró pénz 500 Ft/db/ 2 első lengéscsillapító /már vásárláskor karcos volt, az új utángyártott 7000/db, bontott 2000 Ft/db/ 1 vízcső eldurrant, kicseréltem mindegyiket utángyártottra / Lada és egyébb szoc. gyártásúra/ kuplung munkahenger karmantyú csere kb 100ft, termosztát csere / már amikor vettem sem fűtött rendesen/ bontóbol 500 Ft.Lehet hogy volt még pár apróság, de nem számottevő.Saját magam javítom, ez már a harmadik ilyen autóm!A következő is Mazda 626 lesz csak már az egyel újabb modell!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 170 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 626 D | Következő autója? | 626 D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
