A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 626 (1987-1996)

626 2.0 000d 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyugodt autózáshoz

Szöveges ítélet

Méltóságteljes, kecses. Igazi japán.
Futásteljesítménye alapján már masszív szervízbejárónak illenék lennie, de makacsul, nyakas önbizalommal telve teszi dolgát. Kissé alulmotorizált, 200-as dízel mergák "fílingjét" idéz? vezethet?séggel. Lámpánál, nulláról indulva, a rosszalló vagy kaján pillantásokra reagálva el?adhatjuk Bajor Gizit: én nem sietek... A valóság az, hogy nem tudok . Próbálok, de nem megy. Ha már meglódult a kis pimasz, úgy 80-120 között már felvehet? vele egy minimálisan elvárható ritmus..de:kíméletlen aszfalt és kormányszaggató egyéneknek kéretik elkerülnie vásárlását..
A rosszról nagyjából ennyit.
Fogyasztása olyan, amilyen.Egyszóval:remek.Városban, télen (Bp.)7 liter a max., de ezért a teljesítményért elég sokat "izzadtam" dugókban állva. Országúti legjobb: 5.3 ! Ez azért elég beszédes adat. Igaz, 120 környékén kissé mohóbbra
vált, de a csalódás max. annyi, hogy nem sikerül 6 alá tornázni étvágyát.
Váltója kissé kemény, de jól kezelhet?, pontos. A motorzaj alapjáraton kimondottan dízeles, meleg motornál, beállt tempójú autózásnál szinte teljesen elt?nik. Fékrendszere még pont megfelel?, a nagyobb iramú autózásnál jelentkez? er?teljesebb igény a dinamika hiánya miatt igazából nem is jelentkezhet.A (gyári?) 13-as lemezfelnivel kissé térdepl?s hatást kelt ( kissé Wagon R-es ), de egy normálisabb alukerékkel ez az esztétikai töréspont könnyedén kiküszöbölhet?.
Szép ez az autó. Formavilágában a 80-as évek eleganciája a mérvadó. Kerek is meg nem is,bántóan legalábbis biztosan nem.Ék alakú, ezáltal sportos is kissé. Belseje harmónikus, plüssel variált kárpitozás, sallangmentes, mégis elegáns megoldásokkal.
Glx kivitel: van centrál,4 elektromos ablak, színezett üveg, fordulatszámmér?, "deréktámaszos" vezet?ülés. Ami nincs:szervókormány. Pedig megérdemelné ( a gépész ), parkolásnál itt aztán kiugrasztható a béka(mármint az al-; és felkari)
Csomagtartója tágas, az 5 ajtós kivitelekre jellemz?en jól pakolható. Az enyém egy kicsit hangos:es?s id?ben kluttyog.Els?re kissé értetlenkedve hallgattam ezt a nyáresti
koncertet, pedig a megoldás egyszer?: a pótkerék vályúja úszott jóles? zuhatagban, a vízleereszt? dugó eltávolításával helyrezökkent a béke.
Aztán volt még egy pont, amikor végképp üres tetkintettel néztem a semmit:mi van..?A jelenség a következ? volt:mínusz tizenöt fok, az akkumlátor már csak becsületb?l "izzadta" a szükséges amperokat, egy kier?szakolt fordulat a motortól, klatty-klatty, már járt is az aggregát. Legalább is alapjáraton, üresben. Szúrtam egy derék hátramenetet, mire motor le, áram el az egész rendszerb?l. Sehol semmi. Néhány perc várakozás, áram vissza, motor ismét harcra kész(próbálkozol öreg ?). Aztán ismét egy halovány kísérlet tarkó irányába, sikertelenül.Hova is t?nhet el egy autó komplett áramellátása? Mindegy, autót udvarról hátrafelé kitol ( szemet meg vissza, elég nehéz a kicsike), aztán arccal el?re, hibátlanul.Ne nézz,ne nézz vissza már..
Ezt még eljátszotta egyszer:munka után, szélvéd?n centis jégréteg, kutya hideg van, a motor már duruzsolt, mire észbekapok: hátul (csomagtartó) a rengetegben lenni kell valahol jégoldónak. A motort nagy lelkinyugalommal leállítottam
kulcs ki, csomagtartó kinyit, keresgélés eredménytelenül. Mindegy, majd belülr?l lefújatom leveg?vel, csak türelem, addig majd zenélek egy kicsit. Erre már csak négy napot kellett várnom, totális amperhiány miatt ( a jégoldó persze az ülés alatt volt). Szerencsére dolgozik nálunk egy végtelenül türelmes autóvillamossági szerel?, aki orvosolta a problémát: a japán autókra jellemz? kábel, biztosíték és relérengetegben megtalálta a hiányzó láncszemet, egy korrodált csatlakozó formájában. Hiába na, mondják is:az elektronika nem az er?ssége.
Egyébként teljesen megbízható, elegáns igavonó.Olcsó árfekvés?, csak ajánlani tudom..

Hibalista

- hátsó lengéscsillapító,fékbetét+fékcs? vizsgára

Ide hordtam szervizbe

haverok

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 290000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Másik Mazda v. Toyota
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 626 1987

További ítéletek (42 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)