A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 626 (1987-1996)

626 2.0 GLXi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható unalom

Szöveges ítélet

Édesapámé volt az autó, ő volt a 3. tulajdonosa, ismerős karosszéria lakatostól vette, tehát nagyjából rendben volt az autó.

A futóműve nem szerette a magyar utakat, kétévente fel kellett újítani vagy az első, vagy a hátsó futóművet.

A motorja nem volt egy erőgép (90LE), de alul nyomatékos volt, a pörgetést viszont nem szerette.
Egyszer GPS szerinti 178 km/h-t mentünk az autóval 4 személlyel, csomagokkal, ami a 20 éves géptől több, mint elég volt.
Olajat 8000 km-enként cseréltünk benne, meghálálta, ugyanis 270.000-nél nem ette az autó az olajat. (Mondjuk eléggé kímélve használtuk)
A fogyasztása változó, volt hogy 5.5 litert kért folyamatos 70-nél országúton, de a téli munkába járásnál ez felkúszott 12-re.
Párszor kipróbáltuk etanollal is az autót, átalakító nélkül. Hidegen nem szerette, meg-megtorpant, nehezen indult, ám üzemmelegen csak kicsit erőtlenebb volt, mint benzinnel, de működött korrektül.

A japánbetegség kijött rajta is, nevezetesen a korrózió. A tetőablak széle és a két hátsó sárvédőív cserére szorult.

Átlagos autó volt, viszont sosem hagyott cserben. Alkatrészt kicsit nehézkes találni hozzá, és nem is túl olcsó, de kitartással mindenhez hozzálehet jutni.

Hibalista

- Kuplung munkahenger: 18.000 Ft - Szélvédőcsere: 60.000 Ft - Futóműalkatrészek: lengőkarok, féltengelyek, gömbcsuklók, lengéscsillapítók, - kerékcsapágyak: 50-60.000 Ft - Plusz apróságok: izzócserék,ablaktörlők, csomagtér-kitámasztó teleszkópok, bal első ablakemelő motor, koccanás után két első fényszóró( utángyártottak voltak, beáztak), hátsó sárvédőívek, tetőablak csere (mindkettő rohadt)... - - - -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1985. 626 Következő autója? Galant
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 626 1987

További ítéletek (42 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)