Japán autó európai mérettel
Szöveges ítélet
Nem mai gyerek, rohad a kasznija a sárvédő íveknél. Beázik a csomagtartó, pedig 5 ajtós kivitelű. Viszont mikor kezd jó idő lenni, indulás előtt szellőztetni kell, mert a száradás miatt a levegő penetráns szagú tud lenni benne. Viszont a belseje nagyon kényelmes elől és hátul egyaránt. Nagyon jó a tetőablak. Vezető ülését nagyon jól be lehet állítani, tényleg minden irányban. Többen hajtjuk a családban, mindenki szereti vezetni. A csomagtartó jól pakolható. Az autó hosszabb úton is kényelmes. A futómű Pesti forgalomban kissé kemény, de kanyargós országúton öröm vezetni. A motorja nagyon nyomatékos, városban 1500 - 2000 fordulat közötti tartományban lazán tartja forgalom ritmusát. Váltója, kuplungja még mindig könnyen jár, pontos. Motorolajat maximum 1 litert kell utántölteni 10000 km alatt. Országúton ráérős stílusban nem egyszer volt 6 és 7 liter között a fogyasztása, míg a Pesti dugókban 8 és 9-10 liter között eszik/nyári és téli fogyasztás/. Persze nyugodt stílusban. Nyáron a légkondi hiányzik belőle, télen ugyan ez a párásodás miatt, és egy kicsit lassan kezd fűteni, de ha beindul....
Hibalista
- kopó alkatrészek: első féktárcsa, fékbetét, szilentek, gömbfelyek cseréje, amit kellett. Vizsgáztatás.
Ide hordtam szervizbe
Timár Motors, régi kapcsolat, ügyes csapat, megbízhatóak.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 287000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 123 | Következő autója? | mazda 6, merci C osztály |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
