Igavonó barom
Szöveges ítélet
Az autót egyszerűen imádtam. A fiammal meg1ező kora és gyenge 90 lóereje ellenére ment mint a megveszekedett fene. Többen egy tankhoz hasonlították, hisz lassan gyorsúlt fel, és lassan állt meg. De ha ment, akkor nagyon ment.
Kényelem: Puha plüss belső, állítható deréktámasz a sofőr ülésben, elektromos ablakemelők, magasságban állítható ülések...
Futómű: Na ez az egyik gyengepontja az autónak. Olyan kemény volt, mint egy székely szekér, arról nem is beszélve hogy kormányszervóról nem is hallott a járgány. 1-2 hét alatt azért megszokta az ember, bár minden parkolás felért egy edzéssel.
Motor: Motorikusan kicsit gyenge, de a célját tökéletesen ellátta addig a pillanatig míg az m7-esen 160-nál hirtelen kék füst nem kezdett dőlni a motortérből. Balatonról feljövet kilehelte a lelkét.
Persze nem árt hozzátennem, hogy volt mikor 2évig egyhelyben állt, és olyan is volt hogy 3-an használtuk gyakorlatilag 0-24 órán át. Nem ment egy henger? Nincs gond elvitt a másik három. Kettő nem megy? Hát... sebaj, kicsit többet fogyasztott(15liter) de elvitt kettővel is, menteközben majd bekapcsolt a többi is.
Hibalista
- Kopó alkatrészek, aztán szépen lassan jöttek elő az "öreg autós" rejtett hibák, amik vagy jelentkeztek vagy nem.
- Generátor csere 120000nél.
Ide hordtam szervizbe
Szerelőhöz olyanhoz vittem, aki épp elfogadta a kihívást.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suzuki Swift 1,3 vvt |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
